Publicitat
Comunicació · 5 de Desembre de 2012. 11:23h.

El Mundo titlla de "talibans" el Govern

El diari critica que Wert "es rendeixi davant les amenaces" de la Generalitat

El Mundo titlla de "talibans" el Govern

Imatge de la editorial

El Mundo, en el seu editorial titulada 'Wert a punt de rendir-se davant l'amenaça talibà', critica que el ministre "modifiqués en 24 hores l'esborrany inicial", fet que considera "tan sorprenent com inadmissible".

"De la redacció final s'han caigut parts claus del text, com el precepte que el castellà s'utilitzi en les classes 'en proporcions equilibrades en el nombre d'hores lectives'", critiquen. És per això que el diari considera que el govern espanyol "s'ha rendit" davant "les amenaces de la Generalitat de Catalunya".

"És clar que Mas pretén usar aquesta polèmica per recuperar-se del cop del 25-N. De moment, ha convocat per avui una reunió d'urgència dels partits catalans que donen suport a la immersió lingüística. El sorprenent és que en aquest grup lliberticida encara estigui el PSC. Així mai no se'n sortirà", auguren.

"Això demostra que Wert està a punt de rendir-se davant l'amenaça d'uns talibans que usen la llengua com a arma i eina per a la construcció nacional en lloc de com a instrument per a la convivència", assenyalen.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 joan, manresa, 05/12/2012 - 12:28

tinu.)molt malament,tenim sort que Europa ya pren nota de tot lo que está pasant..,i sabem que es mira amb molta atenció la problematica Catalana....,srs.escalfadors de problemas...,si perden el control després tot serán lamentacions ...,no vulguin un altre 36...,el podríen perdre are.....

#5.1 català, bcn, 05/12/2012 - 15:57

Europa té problemes més importants.

#4 joan, manresa, 05/12/2012 - 12:25

tinu.)si poguesin exterminar tot lo catalá que tingui vida...,esteu provocant i jugant amb foc...,i segurament esteu buscant fer saltar alguna "chispa",i tenir motius per fer intervencions de pés ( La Brunete),no de vols rasants ,sinó llançar algun avís...,No jugueu que podem acabar (cont.

#2 Pol Vasso, bcn , 05/12/2012 - 12:14

Si la immersió lingüística és tan bona, com és que només l'apliquen als alumnes de llengua materna castellana? . En el PSC estan a favor de la discriminació? . És clar el castellà és la llengua de les classes baixes en Cat ,ells són del establisment .Fan pena

#1 Kropotkin, Vic, 05/12/2012 - 11:39

Pues si, los votantes de CiU, ERC y CUP son catalibanes y los niños estudian en madrassas catalanistas. Alguien lo tenía que decir. Si preguntas a los talibanes de Afganistan tambien te diran que ellos son libres y nadie les lava el cerebro.

#1.1 SOMiSEREM, CALAF, 05/12/2012 - 12:23

Kropo, tu eres un mal nacido.

#1.2 odena, islas cayman, 05/12/2012 - 13:08

somiserem,el kropo por lo menos conoce a su padre.no se si tu puedes decir lo mismo.

#1.3 Mustafà , Barcelona, 05/12/2012 - 15:15

Kropo !! ja del nom es nota !! O sigui per tu la moderació és el PP , la falange etc . Per tu sentir español es l'unic nacionalisme que ha d'exestir ? ser i sentir català no ? aquest nacionalisme espanyol on hem trobat a la biblia , NO , ja exestia como a naturaleza tampoco , doncs no emposis res

#1.4 SOMiSEREM, CALAF, 05/12/2012 - 15:27

odena, eres otro pedazo de mierda.

#1.5 Kropotkin, Vic, 05/12/2012 - 17:38

Mustafá: Al menos por el nombre reconoces que has estuiado en una madrassa catalanista. Jua, jua, jua,,...

#1.6 Apotecari, Lleida, 05/12/2012 - 18:34

T'has tornat a equivocar. En lloc de Viks t'has posat una altra cosa al nas. Et cal anar a urgències!

#1.7 Mustafa , barcelona , 05/12/2012 - 22:44

Amb dos collons !! tinc el nivell D , i si cal , i quan els meus compatriotes catalans ho viuen clar , seré i serém els primers en fer la fila més gran del món per fotre fora dels països catalans , gentoses com tu , i aixì aniquil·lar feixistes com tu . Clar sóc de la casa, de madrassas no n'hi ha