Comunicació · 7 de Maig de 2012. 14:49h.

El neonazi grec obliga els periodistes a aixecar-se

Només una periodista desobeeix l'ordre de retre homenatge al líder d'Albada Daurada

El neonazi grec obliga els periodistes a aixecar-se

Imatge de la roda de premsa

El líder del partit neonazi Albada Daurada, Nikos Mihaloliakos, ha obligat els periodistes a posar-se drets per rebre'l, en un episodi recollit per Libertad Digital. Albada Daurada ha obtingut 21 escons al Parlament grec.

Una persona amb el cap rapat crida als periodistes "aixequeu-vos, aixequeu-vos tots, mostreu els vostres respectes al líder!". Una periodista es va negar a complir amb l'exigència, i es va enfrontar a l'home. "Només hem vingut a gravar", va assegurar. "Qui no vulgui això, que se'n vagi", li va contestar el cap-rapat a la professional.

Michaloliakos va preguntar què passava, i els periodistes van explicar que els havien obligat a aixecar-se quan ell entrés a la sala. "Feu-ho com una mostra de respecte! No t'alçaries per Papandreu o Samaras?", li va preguntar el portaveu a la periodista. Finalment, ella va acabar abandonant la sala, davant els crits del portaveu "s'ha acabat, no parla ningú més!".

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#10 Cristofer, Canet lo Roig, 08/05/2012 - 10:41

El sistema se queja que de que el jefe del Amanecer Dorado obligo a los periodistas a ponerse de pie... sin embargo la casta politica actual los pone a 4 patas y no se queja nadie.

ADELANTE EL AMANECER DORADO

#10.1 Gerard, Barna, 08/05/2012 - 11:46

Qué simples i simplistes, demagogs i tramposos arribeu a ser els feixistes! Que els polítics actuals siguin dolents no us converteix a vosaltres, criminals contrastats històricament, en els bons.

#10.2 Cristofer, Canet lo Roig, 09/05/2012 - 06:31

¿Feixista? Soc Espanyol, no italiá

Un criminal es Fidel Castro, Stalin, Companys...

#5 Duque de Berwick, Països Madrilenyis, 07/05/2012 - 19:06

Gritos, banderas, exceso de simbología patriotera, nacionalismo extremo, identidad...¿Y cómo se llama ésto Amanecer Esquerro o Convergencia Dorada?

#5.1 cat51, cat, 07/05/2012 - 21:48

Digues simplement, PP que ho tens més a la vora.

#5.2 Cru, Bcn, 08/05/2012 - 04:11

Això ha existit i existeix a Espanya, se'n diu Falange Española.

#5.3 Joan, Bcn, 08/05/2012 - 12:51

Lo mas parecido seria ...

Solidaridad Dorada

#5.4 Fran, Llinars, 08/05/2012 - 13:34

No Joan, es diu independentisme. Allo que fa denunciar d´amagat quan algu retola en una de les llengues oficials a Catalanya, que no sigui en catala, com si fos la Gestapo. Feixisme de barretina, pero feixisme. Lopez Tena, Laporta, Uriel B., Espot... nomes els hi cal vestir l´uniforme gris.

#5.5 Carlos, Badalona, 09/05/2012 - 06:32

Si no coneixeu a Falange mes valdría que callareu.

#4 Kefes, Sitges, 07/05/2012 - 19:05

Els símbol és d'una una sanefa que s'anomena greca.

#3 Joan, Lleida, 07/05/2012 - 18:58

Aquest el podrien fitxar a ERC.

#2 Josep-Maria, Barcelona, 07/05/2012 - 17:18

Això és penosíssim. És molt trist que TOTS els
periodistes no sortissin de la sala darrere de la
seva companya. Molt trist.
Ara bé, a Catalunya també han passat i passen coses semblants: quan Pujol deia "això no toca" jo trobava molt indignant que TOTS els periodistes no el deixessin sol.