Publicitat
Comunicació · 16 de Novembre de 2011. 09:46h.

El PP considera "una ofensa" la despesa en TV3

"Els catalans veuen millor que tanquin 'teles' que urgències”

El PP considera "una ofensa" la despesa en TV3

Jorge Fernández

El candidat del PPC a les eleccions generals, Jorge Fernández Díaz, en una entrevista a El Punt Avui, denuncia que "en temps de crisi, el malbaratament dels recursos públics és injustificable i una ofensa pels cinc milions d'espanyols i 742.000 catalans que volen treballar i no poden".

"No s'ha retallat la despesa de les televisions autonòmiques, que arriba fins a 2.000 milions d'euros en total. És una xifra sumament elevada que no es pot permetre en la situació actual. Crec que els catalans entendrien millor que es tanquin canals de televisió públics que no serveis d'urgència dels ambulatoris", assegura.

Tot i això, admet que "correspon a cadascun dels governs autonòmics reduir les despeses innecessàries i supèrflues".

Pel que a la immersió, considera que "el model ha estat efectiu durant trenta anys i ara ha d'evolucionar. Els populars apostem pel trilingüisme: català, castellà i anglès".

"No és fàcil explicar ni a Europa, ni a la resta d'Espanya que el sistema educatiu català tracti el castellà com si fos un idioma estranger, quan és la llengua materna del 50% dels catalans. Dit això, no m'oposo que el català tingui un pes majoritari a les aules", conclou.

Publicitat
Publicitat

116 Comentaris

Publicitat
#73 angel, cardedeu, 19/11/2011 - 00:09

Els PSOE diuen que la crisis tenen la culpa als catalans.

#72 Pere, Catalonia is diferent, 18/11/2011 - 19:16

Fan fora a centenars de funcionaris, metges i mestres, i ara han agafat a 80 persones a tv3!!!!!!
Però que ens hem tornat bojos!!!!!!?????

#71 pers, tortosa, 18/11/2011 - 10:20

Estoy de acuerdo en recortar pero no en suprimir.Tiene huevos que los que más hablan del despilfarro en Cataluña sean desde Madrid que es donde más malgasto hay,empezando por el teatro Real y acabando por el museo del Prado;no digamos del Metro.un país que subvenciona a los toros con 500mill.!

#71.1 Terraxa, Terrassa, 18/11/2011 - 16:24

Malauradament, pràcticament tots els nivells de l'administració -central, autonòmica i local- han malbarat i malbaraten els calers dels contribuients.
Per això, qualsevol estalvi allà on sigui és necessari. Pensem que sanitat, pensions, ensenyament i seguretat són un % molt alt del pressupost

#70 Galiano, bcn, 17/11/2011 - 23:21

Es una ofensa els 17000 milions d'euros regalats als bancs amb aquests calers no caldria retallar res i l'expoli fiscal i les subvencions de 500 milions a la CEOE i les paguesmilionaries dels directius i et diuen alhora que et retallis els sou i tots aquells que voldrien que el catala desaparegui et

#70.1 Terraxa, Terrassa, 18/11/2011 - 08:51

El model actual de TV3 no és viable. Amb o sense independència. És un abús al ciutadà. Els calers que dius que no caldria retallar haurien d'anar al poble, al contribuient, en forma de menys impostos, i no pas a entitats públiques que malbaraten els . I tampoc als bancs, ni a Spanair, clar

#69 Joan, Bcn (Gràcia), 17/11/2011 - 18:02

No conozco ningún catalán que prefiera el despilfarro de dinero público que comporta pagar tv3, a reducir o suprimir servicios públicos básicos como la educación o la sanidad. Está claro que para los nacionalistas es más importante la propaganda que supone tv3.

#69.1 Alex, llleida, 17/11/2011 - 20:10

Juan, i perquè no plantejes sanitat o exercit? o sanitat i monarquia, o sanitat i TVE?