Publicitat
Comunicació · 7 de Novembre de 2013. 18:39h.

El PP recupera per decret el control de Canal 9

Fabra signa una disposició per evitar que els treballadors controlin les emissions

El PP recupera per decret el control de Canal 9

Fabra, en una imatge d'arxiu

El govern del País Valencià ha aprovat aquest dijous un decret llei d’urgència, que ja ha signat Alberto Fabra, mitjançant el qual es pot modificar la norma reguladora de l'estatut de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) i nomenar provisionalment els consellers vacants al consell d'administració de la cadena sense haver de passar per les corts valencianes.

D’aquesta manera, el govern pot cobrir de forma immediata els quatre càrrecs del PP que han dimitit aquest dimecres, després de l’anunci del tancament de la cadena. Entre ells, la presidenta i directora general, Rosa Vidal.

Així, poden recuperar el control a Canal 9 i evitar que, com fins ara, els treballadors controlin les emissions de la cadena valenciana. El decret, que ja s’ha publicat al Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, s’ha fet per "garantir la prestació del servei públic" i els "principis de programació”.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#5 Cuando veas las..., Sant Joan Despí, 07/11/2013 - 20:47

"Cuando veas las barbas de tu vecino cortar, pon las tuyas a remojar"...Ja vaig dir que l'Oltra no arribava a Nadal...I TV3 té els díes contats...La Festa s'està acabant...

#5.1 luis, barcelona, 07/11/2013 - 20:55

Dius:
TV3 té els díes contats
No t.ho creus ni fart de vi

#5.2 Toni_Anoia, Igualada, 07/11/2013 - 22:31

A veure "cuando veas las...", com ho podria dir perque l'e-noticies no ho censuri ... Puja i balla, aixo que dius no ho veuràs tú, en vida teva!!!

#4 Pimpollo, Vic, 07/11/2013 - 20:40

Parece que pinchaban Montllor a todas horas. Hace falta decir algo más? No se debe permitir que la zorra guarde a las gallinas!

#3 Votant CIU, ERC, ICV, CUP, PSC, bcn, 07/11/2013 - 20:26

TV3 NO ES TOCA! si cau TV3 cau Catalunya! abans que caiguin farmàcies, hospitals, col.legis... però TV3 NO ES TOCA!!!!

#3.1 8, u, 07/11/2013 - 20:48

Mira que en sou de pallusos. El llautò se't veu desde Tombuctú.

#2 Madrit ens roba?, Madrit ens roba?, 07/11/2013 - 20:25

TV3: 2.700 treballadors, a 62.000 euros de sou = 160.000.000 d'euros NOMÉS EN NÓMINES

C9 = 0 euros (a partir d'ara)

Madrit ens roba???

Per cert,

Tele-Circo: 1.104 treballadors
A3TV: 1.920 treballadors

com pot tenir TV3 tants treballadors com Tele-Circo i A3TV juntes, siguent d'àmbit estatal?

#2.1 Terraxa, Terrassa, 08/11/2013 - 08:54

Pel mateix motiu que RTVE en té 4.300, i uns quants milers més de prejubilats al 95% del salari.
Com pots veure, independentment de l'aberració de TV3 (per cert, 2.700 és el total de la corpo, TVCSA, CatRadio,.....) Madrid ens roba.
TOTS els polítics ens roben.

#1 Gerard del Clot, Donec Perficiam, 07/11/2013 - 18:54

Espanya no existeix, tot es fa per decret i imposició.

#1.1 Bròquil, BCN, 07/11/2013 - 19:56

El Decreto-Ley se puede tumbar en el Parlamento poco tiempo después. Existen mecanismos legales (Reglamento Parlamento) para dejarlos sin efecto; y por supuesto, también se puede acudir en busca de amparo judicial. Lo mismo sucede a nivel autonómico. Dura lex sed lex!