Publicitat
Comunicació · 10 de Desembre de 2018. 08:57h.

El procés trenca matrimonis

Un home confessa que s'ha separat "pel que està passant a Catalunya"

Manuel, un dels participants del programa 'First Dates', de Cuatro, ha explicat durant la seva cita amb Luisa que s'ha separat de la seva dona pel procés sobiranista després de més de vint anys de matrimoni. "Ha trencat moltes famílies", ha lamentat l'home.

Manuel ha dit a Luisa que "m'he separat pel que està passant a Catalunya". "Portàvem més de 20 anys junts. El pare era de Conca i la mare de Còrdova... i ella una separatista que no vegis. Això ha destrossat moltes famílies, i encara en destrossa", ha afegit.

"Prefereixo no parlar, perquè sí que és cert que es crea conflicte entre famílies. Jo, amb la meva filla, no puc parlar sobre aquest tema", ha apuntat Luisa, que viu a Barcelona.

Finalment. Manuel ha assenyalat que "jo no he nascut a Catalunya, però em sento català, espanyol i andalús". "Que no em diguin que els que no som d'allà no estimem Catalunya. Això no és veritat. Si no fos pels immigrants, Catalunya no seria el que és ara", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#22 Purria de Tabarnia, Bcn, 11/12/2018 - 08:00

En su cara se ve el retraso,sin duda es españolazo

#22.1 Purria Separata, Mollerussa, 11/12/2018 - 09:41

Ya te digo. Sin embargo, si se apuntase al CDR de su pueblo y se tatuase la estrellada en el culo, ya sería un "ser superior" con un ADN perfecto. Juas!!

#22.2 Tabarnés puro, Barcino, 11/12/2018 - 10:28

Heil Purri!

#21 AnnaMollet, Mollet, 10/12/2018 - 20:16

El Separatismo es una Secta y hace que cuando son captados, reniegan de la familia y de todo lo que antes amaban.

TV3, y el adoctrinamiento masivo en las Escuelas, dan su fruto creando adictos que reniegan de su familia, de sus raíces, y de su propio país. Miren a Rufián, sus abuelos andaluces se están revolviendo en sus tumbas.

#20 Julio, Barcelona, 10/12/2018 - 19:47

Mentida! El matrimoni ja estava trencat d'abans.
Pots dir simplement que estás en contra de la independencia i et respectaré peró no ho faré si intoxiques l'opinió dels altres amb falsetats.

#20.1 Quique Pike, Blanes, 10/12/2018 - 21:32

Seras mamón y mormón Julito. La turba indepe no respeta a quien no piensa como ellos y tu le das la vuelta a la tortilla, diciendo a un señor que no es tu padre, dado que no tiene hijos, que sabes que miente. ¿De qué le conoces? ¿Te has ido con su mujer, pillastre meter pollastre?

#20.2 Tabarnés puro, Barcino, 10/12/2018 - 23:51

"no et respectaré si intoxiques l'opinió dels altres amb 'falsetats'...". Manda huevos! Qué manera más 'sutil' de decir que no le respetarán, porque poner en cuestión las mil y una falacias de los secenacis para ellos es "dir falsetats" y "intoxicar". Tócate las narices!! Pues que os jod... , porque no callaremos!!!

#20.3 Al Julio , Barcelona , 11/12/2018 - 08:05

Hombre julio, ahora los independentistas también vais a cuestionar y a decir lo que se tiene que decir si te separas. La manipulación no funciona con los libres pensadores. Es muy difícil convivir con una persona fanatizada por la secta Lazi.

#19 Neferu, Barcelona, 10/12/2018 - 19:22

Matrimonios, amigos , hermanos. Es cierto como también lo es que son una colla de fascistas demenciados a quienes el odio les ha carcomido el entendimiento. Mucha suerte tienen de vivir en un país como España , en cualquier otro no estarían tan sueltos ni de lengua ni de hechos, ni de esfínteres verbales.

#18 Masias , Mis posaderas , 10/12/2018 - 18:56

Pues yo le entiendo perfectamente

A la Rahola no la tocaba yo, ni con un palo