El Telenotícies migdia de diumenge va obrir amb la visita de l'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, al Pirineu lleidatà per explicar el seu projecte de candidatura als Jocs Olímpics d'Hivern del 2022. TV3 va dedicar més de 7 minuts a la informació i l'article d'Ernest Maragall a La Vanguardia, on criticava el Govern de Montilla per no tenir un projecte de país, va quedar en segon terme i només li va dedicar tres minuts.
Hereu va aprofitar la visita a Tremp, a les pistes d'Espot i a Llavorsí per buscar "complicitats al Pirineu" en un primer contacte per explicar la candiatura. Hereu va manifestar que "lluny de la fatiga aquí hi ha molta esperança i molta il·lusió, però en aquests moments el que hem de fer és visualitzar la unitat". Un dels presentadors del TN, Joan Carles Peris, destacava, en tot cas, que la petició d'Hereu d'allotjar els Jocs d'Hivern era "controvertida".
El ressò de la visita als informatius de TV3 del cap de setmana ha fet que el columnista d'El Punt Miquel Pairolí considerés que "el TN migdia ens va obsequiar, diumenge, amb un bonic i extens publireportatge sobre l'excursió festiva de l'alcalde Hereu al Pirineu lleidatà...", però "resulta que el mateix dia, Maragall havia publicat un article de plana sencera a La Vanguardia en què insistia en les seves tesis sobre el tripartit i ampliava la reflexió crítica al conjunt del PSC". En aquest sentit, ha assenyalat que "Per als responsables del Telenotícies de TV3, aquesta no era pas la notícia principal del dia, no, sinó l'excursió dominical de l'alcalde al Pirineu. Ja saben el que fan, ja..."
