Publicitat
Comunicació · 13 de Febrer de 2013. 10:31h.

"Els companys em deien que em tirés i tenia tantes ganes de coneixe'ls..."

El concursant accidentat de Gran Hermano serà operat en trencar-se "els dos húmers"

La presentadora de Gran Hermano, Mercedes Milà, ha visitat Jorge, el concursant que es va llançar al buit en no veure la tirolina i que està ingressat en un hospital de Madrid. "Demà al matí l'operaran; han de recol·locar-li els ossos estellats del cap de l'húmer, dels húmers, perquè se'ls ha trencat els dos", explica.

El mateix concursant ha explicat que "vaig pensar que potser no arribaria al matalàs, però que em pararia la xarxa". "No em puc moure ni per rascar-me el nas, estic totalment immobilitzat", lamenta, a més de justificar el seu salt perquè "tinc vertigen i vaig pensar que el millor era no pensar ".

"Vaig escoltar els meus companys que em deien que em tirés i tenia tantes ganes de coneixer'ls...", afegeix, a més d'explicar que "després, quan amb molt dolor vaig aconseguir arrossegar-me per la xarxa i arribar als esglaons, recordo que em demanaven que els ajudés però jo no resistia el dolor, gairebé no recordo més".

Mercedes Milà, amb el concursant (Telecinco)
Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#11 Lo padrí, Lleida, 13/02/2013 - 18:21

Es que!, com sou els periodistes. Aquest xicot deu de ser un d'aquests espavilats dels xiutad-anos que tenim incrustats aquí, el Berzotas, El Copro, El pepet el andorrano, que va fer cas als seus companys i es va creure que seuria a la butaca del Senat, i es clar, la castanya va ser de pronòstic.

#11.1 pepe, andorra, 13/02/2013 - 19:21

y todos tus argumentos son esos? q pobre esta la intelectualidad ultra catalanista. Hasta los intelectuales franquistas os dan cien patadas. Y eso q la mayoría eran unos zotes. Me queda claro q aunque vayas de fadrí, tu no has pasado de los 25. Ni streicher en el Der Sturmer era tan chusco.

#10 pepe, andorra, 13/02/2013 - 13:48

he aquí el resultado de 30 años de atontar al personal a través de la enseñanza y la televisión. Obediencia ciega y fe total. Así los quiere Felipe, decía mi abuelo, y Mariano y Mas, añado.A este paso, el pensamiento critico y escéptico va camino de convertirse en mito para alegría de la neonobleza

#10.1 LLUC, 2014, 13/02/2013 - 14:17

Ah vale ... Que n´ets d´erudit. Creia que a Andorra (deixant de banda els andorrans) només hi havia portuguesos, gitanos i espanyols. Comprobem que també estàs tu.

#10.2 pepe, andorra, 13/02/2013 - 19:15

erudito no, pero si se q vale es un barbarismo. En Andorra gitanos? desde cuando? Ademas q te olvidas de los franceses, q aparte de los portugueses y los españoles también forman una colonia importante. ¿y ese plural mayestático de comprobamos? q pasa estas tu con 20 mas en el teclado? estos niños..

#9 fersfe, la pera, 13/02/2013 - 13:42

Que puedes esperar de los vecinos de abajo?
Nivel de españa y merceditas.

#9.1 pepe, andorra, 13/02/2013 - 14:26

Apártate q me ensucias, le dijo la sarten al cazo.

#8 María Jesús, Barcelona, 13/02/2013 - 13:22

Me recuerda a Artur Mas el día de las elecciones.

#8.1 LLUC, 2014, 13/02/2013 - 13:47

Pués a mi, a Navarro y Alicia juntos que no llegan a 50.

#8.2 pepe, andorra, 13/02/2013 - 14:27

si lluc, pero ellos no se esperaban una mayoria absoluta ni convocaron las elecciones.Y 50 escaños es casi lo mismo q tiene ahora CIU.

#8.3 Ulises Reixa, Barcelona, 13/02/2013 - 14:53

Buenísimo, María Jesús, lástima que aquí el personal no tiene sentido del humor.

#8.4 María Jesús, Barcelona, 13/02/2013 - 14:54

Pues espera Lluc, que todavía no ha llegado al fondo.

#6 LLUC, 2014, 13/02/2013 - 12:48

Ejpañaaaaaa !!