Publicitat
Comunicació · 7 de Setembre de 2012. 09:02h.

Els toros són un "patrimoni ecològic", segons TVE

També "cultural, econòmic i social"

TVE va tornar a oferir toros dimecres passat des de Valladolid, en horari protegit -les sis de la tarda-. El comentarista Federico Arnás (TVE-1) va assenyalar que "avui podríem parafrasejar Fray Luis de León i Miguel de Unamuno dient allò de 'Decíamos ayer'".

Tot seguit va reivindicar que "¡després de gairebé sis anys d'absència tornen els toros en directe a TVE! Torna per tant el que és el segon espectacle d'Espanya, i que és un patrimoni cultural, econòmic, social, i ecològic!"

TVE, amb els toros
Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Guillem, Barçalona, 08/09/2012 - 13:54

ecològic ho serà la deesa on viuen però la plaça no és ecològica

social ho és però poc seguit, aquí Catalunya directament están prohibits

no és un bé económic si necessita rebre subvencions

cultural no pot ser-ho si es tortura animals

cultura és aprendre valors universals de respecte i amor

#5.1 Fran, Llinars, 10/09/2012 - 10:54

M´agradaria saber quants seguidors de sardanes i castells hi han com per ser retransments per tv. Ecològic evidentment que ho es pel fet de mantenir hectareas cuidades i sense brossa. Si rep subvencnions l´independentisme perque no ho pot rebre els bous, Rogelio Marti, Mur, Pedro Fumadó, Hilario...

#5.2 Fran, Llinars, 10/09/2012 - 10:56

...Andreu Moreno, l´Assut, Teo Adell, son ramaderies catalanes. Si això no es cultura, la festa del Cargol tampoc perque els torturen cremant-los vius. Cultura no es adoctrinar nens i persones a universitats i escoles, i si ho es el sentit poetic ancentral de la lluita entre home i animal.

#4 all i oli nacional, Reus, 07/09/2012 - 11:25

Ecològic?! Quina santa barra que tenen aquests troglodites! Amb gent com ell si que hauríem de fer net per a ser més ecològics..

#3 Decart, L'Escala, 07/09/2012 - 10:31

No ho nego pàs, els toros són un patrimoni culturali i economic, aixó es evident, fins hi tot confeso que hi reconec un valor artistic. pero el que és innegable és que es fà espectacle de la mort violenta d'un animal. I aixó no pot ser un valor d'identitat ni per Catalunya ni per Espanya

#2 JAUME, EL VENDRELL, 07/09/2012 - 10:30

Si el toreo es arte , el canibalismo es alta cocina.

#1 arnau, bcn, 07/09/2012 - 10:00

El interés bajando en picado(de 7,7 a 5,7), Mariano sellando el futuro de todos nosotros como europeos... y los catalanistas que ya no pintan nada en los centros de poder.

Cataluña es hoy una región regionalista; cada día con menos poder y cada día con más humos. País derrotado como los del 15M.