Publicitat
Comunicació · 25 de Febrer de 2016. 11:56h.

Els treballadors de TV3 denuncien ara que el Govern vol "controlar els informatius"

Defensen el seu paper davant els que "ens veuen únicament com a instrument de propaganda"

Els treballadors de TV3 denuncien ara que el Govern vol "controlar els informatius"

Treballadors de TV3, en una protesta

El comitè d'empresa de TV3 lamenta el "repartiment de càrrecs" directius de la CCMA "per part dels partits del Govern" -Convergència i Esquerra- i denuncien que el seu "objectiu principal" amb aquests nomenaments és "el control dels informatius".

Els treballadors fan referència al nomenament de  Saül Gordillo com a director de Catalunya Ràdio, el de  Jaume Peral com a màxim responsable de TV3 i el probable de David Bassa com a cap d'informatius de la televisió. 

"No és nou que el Govern instrumentalitzi els mitjans públics i per això des del comitè d’empresa fa anys que reclamem que es desgovernamentalitzi la Corporació i que es reformi la llei", diuen.

En aquest sentit, el comitè adverteix que està preparant "un manifest" que presentarà a l'assemblea de treballadors la primera setmana de març i on quedaran recollides "les necessitats i preocupacions de la plantilla per encarar el futur de TV3 i de la CCMA".

Les principals reclamacions de la plantilla són disposar d'un "pressupost suficient i estable" i d'un "contracte programa que asseguri la producció i la plantilla". "Hem de reivindicar el nostre paper d’indústria audiovisual davant els que ens veuen únicament com a instrument de propaganda", conclouen.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#22 Marta solius, Vic, 04/03/2016 - 21:02

Fa anys q TV3 controla els infos, ara s'anadonen?!?!! Quina vergonya de periodistes!!!

#20 Sara, Bcn , 04/03/2016 - 21:00

El q passa a TV3 és molt fort. Indignant.

#19 pelaez, Barna.Spain, 26/02/2016 - 11:44

¿ Han estado de baja todos estos lustros?

#18 Neferu, Barcelona, 25/02/2016 - 20:53

Un poco de seriedad señores. Hace años que CDC controla TV3 ¿y solo ahora se quejan? Qué pasa, que quieren pedir aumento de sueldo? Porque no entendemos que hayan estado callados durante tanto tiempo.

#18.1 Jordi B., L'H, 26/02/2016 - 11:00

Neferu, no ha habido una sola campaña electoral en la que los trabajadores de TV3 no emitieran un comunicado quejándose que los políticos establecieran las cuotas de información en campaña. Voces discordantes ante noticias las ha habido siempre, p.ej, Carles Francino

#18.2 narcisa, independència i independènCiU, 26/02/2016 - 14:14

JordiB, és cert que no hi hagut cap campanya electoral en la què els comissionistes de CCOO de TV3 no fessin vagues, comunicats i reclamaCiUns... però per xantatge i reclamar augments del 5% dels seus sous milionaris, no pas per denunCiUar els M.H, Xoriços. (i Francino fa segles que és de la SER).

#17 Boixader, Manresa, 25/02/2016 - 19:25

Us queixeu de TV3 ?? Aneu a les privades A3-T5-Cuatro- Sexta-13TV- TV1- Allà sabreu que és el control dels informatius. Totes tenen les seves ideologies, i no es d'estranyar que TV3 reflecteixi en les seves cadenes, el tarannà Catalanista per que es l'única amb Català i de Catalunya.

#17.1 Terraxa, Terrassa, 26/02/2016 - 14:39

Almenys les privades no les paguem.
Els mitjans de comunicació públics (locals, autonòmics i estatals) són instruments al servei de butxaques i egos de periodistes i polítics, una vergonyosa conxorxa a càrrec de la butxaca del sofert ciutadà contribuient.
No n'hi hauria d'haver CAP. Ni un.

#17.2 Uriolu, Girona, 26/02/2016 - 20:46

Terraxa, vols dir que les privades no les paguem? Busca les subencions que s'han donat amb diner públic a mitjans com grup Godó i amb quines condicions.