Publicitat
Comunicació · 26 de Febrer de 2012. 21:02h.

Enganxada entre Mercedes Milà i 'El Yoyas'

Fa fora l'exconcursant de GH de la presentació d'un llibre sobre el programa després d'acusar-los d'"estafar" l'audiència

Enganxada entre Mercedes Milà i 'El Yoyas'

Moment de la discussió

Mercedes Milà i l'exconcursant de Gran Hermano Carlos Navarro, 'El Yoyas', es van enganxar durant la presentació divendres passat a Barcelona d'un llibre sobre el programa, a la llibreria Bernat, vinculada a la periodista.

Milà va retirar el micròfon a Navarro i el va fer fora de la sala després que aquest critiqués l'organització i arribés a dir que s'havia "estafat" l'audiència a la segona edició amb l'expulsió de la que actualment és la seva dona, Fayna Bethencourt, la qual, segons ell, va estar manipulada.

La periodista, a banda de treure-li la paraula, li va dir que "aquest no és ni el lloc ni el moment, i crec que estàs fent un lleig a l'autora del llibre". L'exconcursant també va acusar la productora, Zeppelin TV, de no haver donat d'alta els concursants a la seguretat social i d'obligar-los a signar clàusules abusives i, fins i tot, "il·legals".

La presentadora de Gran Hermano, en un moment, li va dir "fot el camp". Navarro, que va començar el seu discurs dient que "no estic en contra de Gran Hermano ni de Mercedes Milà", va ser esbroncat pels assistents mentre marxava. Però va tornar a entrar i finalment va abandonar la sala cridant: "estafadors, que sou uns estafadors".

Veure vídeo

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#14 Miquel, Barcelona, 27/02/2012 - 19:29

Senyors, d'e-noticies, una mica de profesionalitat, si us plau.

#13 gracia , b, 27/02/2012 - 17:19

Los catalanes no se entienden ni entre ellos.

#13.1 Madrit, Madrit, Madrit, desgràcia, Ministerio de Hasiendolapirula, 28/02/2012 - 01:38

#13.1

En canvi els espanyols ho teniu molt clar: 'a robar carteraaaa!!!' 20 milions d'euros cada dia passen de Catalunya a Madrit...vosaltres sí que us enteneu! i ni tan sols us calen paraules, perquè dels del 1714 que feu l'atracament a mà armada i sense badar boca, amb els militars de garantia...

#13.2 Jaume Labufes, Reus, 28/02/2012 - 13:44

sí, la iaia Merceditas i su Yoyas són tan catalans, o més, que la Graciela Pères Grillo... ara sí que m'entens, oi, reina?.

#12 Josep, Lleida, 27/02/2012 - 15:20

Ja ho diu la dita, no hi ha res més trist que un xarnego amb pasta.. La decència, la cultura i la catalanitat no és compren amb diners.
El yoyas porti un Mercedes o un seat leon groc tunejat res canviarà, serà un quillo, un immigrant espanyol.

#12.2 Aturem el feixisme, Barcelona, 27/02/2012 - 16:14

#Josep Sólo eres un fascista tarado y enfermo.

#12.3 Oriol Cantavella Deulofeu, Vic, 27/02/2012 - 16:24

Bé ha de conèixer catalans indecents i incults, ja siguin pobres o rics, oi? Què té a veure ser espanyol, català o sudafricà amb tenir un nivell d'educació determinat? Ens hem tornat tots bojos o què?

No fem servir arguments feixistes, si us plau...

#12.4 Comorr?, Barna, 27/02/2012 - 23:21

Està clar que la catalanitat no es compra. I si no que li preguntin al Sr. Millet.

#12.5 Pere Casacuberta , Centelles, 28/02/2012 - 01:52

#12.4

USTEC està STES a terra, amb aquest discurs ciudadano-lerrouxista, seguríssim que es diu Cantavella i Deulofeu (un català de veres s'hi posaria la conjunció), llinatges que a Vic no existeixen...Vas dat, pringat! VISCA CATALUNYA LLIURE de pallassos de color blau i taronja.I de pas verd! Ecccs!

#12.6 Cesc, Centelles, 02/03/2012 - 10:58

Sí senyor, això és xenofobia i la resta són tonteries. Ho dic pel Josep, clar.

#11 GUIM, Barcelona CATALUNYA, 27/02/2012 - 13:22

Ah, però el públic de Gran hermano sap llegir? ... Bé sempre poden comprar el llibre per veure les fotos si n'hi ha o per anivellar les potes d'una taula.

#10 LOLA, BARCELONA, 27/02/2012 - 12:27

Això passa per donar oportunitats a qui no les mereix...