Publicitat
Comunicació · 11 de Maig de 2014. 10:07h.

Espanya aconsegueix el desè lloc

Ruth Lorenzo diu que "veure tanta gent espanyola entre el públic ha estat el millor"

Espanya aconsegueix el desè lloc

Ruth Lorenzo

Ruth Lorenzo ha aconseguit el desè lloc al Festival d'Eurovisió 2014 amb 'Dancing in the rain'. La cantant espanyola ha sumat 74 punts amb la seva actuació, atorgats per 17 països: Albània (12); Suïssa (8); França i Irlanda (6) ; Romania , Regne Unit i Noruega (5); Israel, Letònia , Lituània i Eslovènia (4); Polònia, Bèlgica, Armènia, Estònia i Ucraïna (2) i Alemanya (1).

RTVE assegura que la de Lorenzo va ser "una actuació de 10", i destaca "la seva impecable interpretació de 'Dancing in the rain' i la seva elegant posada en escena han aconseguit un Top 10, una dècima posició que iguala l'aconseguida per Pastora Soler el 2012".

Lorenzo, que ha millorat la classificació habitual aconseguida per Espanya en aquest certamen, ha declarat que "ha estat màgic, he sentit la calor de tots els espanyols. Venia sense carrera musical a Espanya i em porto tot això amb la meva bandera i per a mi és un regal absolut. Veure tanta gent espanyola entre el públic ha estat el millor".

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#10 Joan, bcn, 12/05/2014 - 11:24

Aahhh...

#9 pepe, andorra, 11/05/2014 - 16:08

Casper, macho (perdón), no levantes los brazos cual ave fénix xq te huele la sobaquina.

#8 En castellà, no gràcies, estem a Europa, Lleida, 11/05/2014 - 14:19

Quants països han cantat en la sagrada llengua castellana? Ni l'espanyola aquesta.. Una altra mostra de la inutilitat del castellà a Europa i als països civilitzats, el castellà a Europa es tan útil com l'albanés, el croat o el finés, prou imposició de l'espanyol als nens catalans!

#8.1 Jess, Barcelona, 11/05/2014 - 15:53

Estás borracho o de broma? el cacalán sí que es un idioma como el finés o albanés no el Español que lo hablan 440 millones. En cuanto a imposición a los niños catalanes es tu jerga la que imponen por más sentencias en contra que no respetáis.

#8.2 Laughter, L'H - España, 11/05/2014 - 16:48

...Pues anda que si hacemos las cuentas de la utilidad del catalán en Europa y ya no digamos en América....con la particularidad de que vosotros no podéis decir ni una sola utilidad del catalán fuera de vuestro gueto.... así que os ganamos por goleada.

#8.3 Joan Besora, Lloret de Mar, 11/05/2014 - 16:50

Al de les 14:19, l'has clavada. Mai m'hauria imaginat q els imperialistes espanyols acabarien cantant en Anglés.Que comprovin i pateixin la realitat:Malgrat q en número de parlants estiguin entre les primeres llengües del mon la seva importància varia ben poc de la del català o altres idiomes petits

#8.4 ccc, bcn, 11/05/2014 - 16:59

Entenc q per coherència amb els seus.intel·ligents arguments demanarà q no ensenyin català a la escola. Millor anglès o alemany. Potser fins i tot àrab, si no es q el seu racisme li fa considerar als àrabs incivilitzats

#8.5 Laughter, L'H - España, 11/05/2014 - 17:12

Joan Besora, aunque una mentira te la repitas a tí mismo 1000 veces y termines creyéndotela, no se convierte en verdad. Terminarás paranoico si es que no lo estás ya..

#8.6 El azote de los necios, Barcelona, España, 11/05/2014 - 18:49

Pueblerino del sacarral atrasado de Lérida, sal de tu cueva , a mí me han hablado en castellano autóctonos en Bruselas, en Frankfurt, en Lisboa, en Londres, en Roma, en Nueva York, Helsinki, etc...y mucha más gente de lo que desearías, jodete imbecil. El catalán no lo conoce ni Dios..

#8.7 luis, barcelona, 11/05/2014 - 19:40

Dices...
...el castellà a Europa es tan útil com l'albanés, el croat o el finés
Pues imagínate el catalán

Por cierto..
¿Cuántos lectores y profes de español hay en las universidades europeas y cuantos de catalán?

Anda contesta (si tienes valor)

#7 Papaluna, Barcelona, 11/05/2014 - 13:32

Assumit que som prou civilitzats per a comprendre tota mena de tendències sexuals i respectar-les, que no vol dir donar-los-hi la categoria de referència a imitar, la pregunta és: Tan degenerats i decadents ens hem tornat que acceptem que un transsexual amb barba i vestit de dona guanyi el festival?

#6 Kropotkin, Vic, 11/05/2014 - 13:07

España perdió Eurovisión ante Austria? ¡pero conquistó la Eurocopa del Paro ante Grecia!!...juas, juas...os dejo q sale el Cañas en Intereconomia, regeneración democrática de la buena...jua, jua...mejor hundidos