Publicitat
Comunicació · 23 de Desembre de 2020. 22:27h.

Felicitació macabra a TV3

Un presentador desitja que “jutges i polítics” no indepes s’ofeguin amb el torró

El presentador de l’Està Passant de TV3, Toni Soler, ha acomiadat el programa desitjant que jutges i polítics unionistes s’escanyin durant aquestes festes. Soler, per contra, ha enviat un recordatori afectuós als “presos polítics i exiliats”.

“Un record molt especial per als presos polítics, per als exiliats, per la gent que tornarà a passar el Nadal a la presó o a l’exili. Pensem en vosaltres. I els jutges i polítics que en tenen la culpa aviam si s’escanyen una mica amb torró d’Alacant. A la resta, bones festes!”, ha dit el presentador de TV3.

“La felicitació de Nadal d'un dels presentadors estrella de TV3 consisteix bàsicament en desitjar la mort a jutges i polítics constitucionalistes, i si no et fa gràcia és que ets un feixista. Pedagogia i banalització de l'odi que paguem tots els catalans. Repugnant”, ha lamentat el diputat de Ciutadans, Ignacio Martín Blanco.

Publicitat
Publicitat

82 Comentaris

Publicitat
#62 Somniatruites, Barna, 26/12/2020 - 10:39

Mentre els pallassos per l'independència segueixen fer les astracanades habituals, a fora el mon es mou a banda de les elucubracions d'aquesta colla d'eixalabrats. Ara Israel i el Marroc es fan petonets i aleshores què faran la colla que mai sua? donaràn suport als jueus, enemics tradicionals? o penjaran banderes palestines? o només kk groga?

#61 Futurologo, Badalona, 26/12/2020 - 08:27

A todos estos graciosos bufones del régimen me gustará verlos y oírlos el día que la derecha vuelva a gobernar España. Y reconozco que será difícil porque seguramente TV3 ya no existirá.

#61.1 Reciclatge, Gallinertown, 26/12/2020 - 10:41

No tinguis cap dubte que es reciclaràn, en el fons llurs avis eren de Franco (lealtad incondicional al movimiento) i si toca es posaràn la camisa blava o el que calgui i faran acudits sobre els catalanistes amb la mateixa gràcia que ho fan ara, és a dir, amb el cul.

#61.2 Decebut, bcn (tbn), 26/12/2020 - 12:48

A mí me gustaría verlos el día en que Tabarnia sea comunidad autónoma y en lugar de TV3 tengamos TAT (Televisión Autónomica de Tabarnia) y ellos tengan que ir con sus gracietas a la nueva TV3 instalada en Santa Eulàlia de Puigesclafit.

#60 Decebut, bcn (tbn), 25/12/2020 - 18:20

Doncs jo desitjo que l'esperit de Nadal torni a aquesta gent millors persones del que són. I, si pot ser, que dediquin els seus esforços a feines que resultin més útils per a la comunitat i menys gravoses per al contribuent.

Bon nadal a tothom! Feliz navidad a todos/as!

#57 Blas de Pedo, Bcn, 25/12/2020 - 15:27

I tambe pot afegir als membres del Club de los Monteros de Badajoz, valents com solen esser els espanyols

#57.1 Diem-ho tot, Chez Titole, 26/12/2020 - 10:43

Coneixem alguns de la ceba que no fa gaire varen anar a caceres a Castella-la-Manxa, fins i tot pagant. Menys hipocresía gili-....,perdó ...carallot.

#56 Mur, Barecelona, 25/12/2020 - 15:12

Los que deberían ahogarse, son ese ejercito de estómagos agradecidos y vagos que viven del dinero publico sembrando odio y miseria, aduermas de las subvenciones que les regalan unos golpistas miserables.....Por cierto, la pinta de los personajes, es de todo menos "nórdica". Pandilla de acomplejados discriminadores y excluyentes.