Publicitat
Comunicació · 26 de Setembre de 2017. 11:09h.

“Fica’t el clavell al cul!”

Toni Bolaño titlla d’”imbècil” Daniel Condeminas, proper a ERC

El periodista Toni Bolaño es va indignar quan el consultor en comunicació Daniel Condeminas, proper a ERC, li va oferir un clavell durant la tertúlia de divendres passat al canal 24 horas de RTVE. “Fica’t la flor en el cul”, li va etzibar, a més de titllar-lo d’”imbècil”.

Prèviament, Condeminas l’havia acusat de “mentir” sobre el paper dels Mossos i li va retreure que “estàs nerviós”. “Mira, com em tornis a dir que estic nerviós t’envio a pastar fang”, el va advertir Bolaño. El consultor, però, va insistir en que “estàs nerviós, tranquil·lítzat”.

Bolaño va replicar que “sembles el teu cap, el senyor Junqueras, quan diu que això està emparat en el dret internacional, i no hi ha cap dret que empari res”. Condeminas va reiterar que “estàs molt nerviós” i es va aixecar per donar-li un clavell. “Fica-t’ho al cul!”, va exclamar aleshores Bolaño.

“Aquest senyor és imbècil”, va afegir, a més de considerar que “qui m’ha insultat ha estat ell tractant-me d’aquesta manera”. “Això és impresentable! Si vosaltres voleu fer aquest país amb ni no hi compteu”, va sentenciar.

Publicitat
Publicitat

130 Comentaris

Publicitat
#44 jau, Mataró, 27/09/2017 - 08:14

En Bolaño, com sempre, tan respectuós i democràtic. Qui no pensa com ell és un imbècil. Però li dono la raó amb una cosa, si aconseguim la independència, millor que foti el camp.

#43 Galderic, Barcelona, 27/09/2017 - 07:58

El gavatxo de Perpinyà és un infiltrat del Front Nacional de Le Pen.

#43.1 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 27/09/2017 - 09:26

Le Pen és feixista i per tant imperialista. És catalanòfob com en Tejero o en Rajoy. Per tant són amics teus i enemics dels independentistes catalans, occitans, bascs, bretons, alemanys d'Alsàcia, flamencs, corsos, etc...

Ps. Per cert, Sant Galderic , és el patró de la pagesia catalana.

#43.2 pepe.----, andorra, 28/09/2017 - 14:24

Vaya con el carlista, como se sabe el santoral......Se creen los separatas q como ellos son hispanofobos, pues todos los q no seamos separatas, son catalanofobos, no hijo no, son separatafobos, q no es lo mismo. Y si lo de los paises catalanes no es imperialismo y totalitarismo, es q en el 5eme bureaux ya desparraman demasiado....

#42 NO VOTAREM, Terrassa, 27/09/2017 - 02:14

Bravo por Toni Bolaño, este tipo de ERC se merecía de verdad que se metiera el clavel por dónde le has sugerido...esto se puede hacer extensible a todos y todas los que regalan claveles...que se los metan en donde les quepa.

#41 Cat Show, Bcn, 27/09/2017 - 00:36

Bien dicho Bolaño. Ha estado politicamente correcto, sino se lo habria metido por el cul*.

#39 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 26/09/2017 - 21:10

CATALONIA IS AN OPPRESSED NATION. HELP US TO BE FREE.

#39.1 Rodejet, Barcelona, 26/09/2017 - 21:50

Gavatxo, deixar de dir xorrades i comença a reclamar la teva independència a Paris, que els catalans ja ens ocupem de la nostra.

#39.2 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 26/09/2017 - 22:22

Ah, però tu ets català i no vols la reunificació de la nació catalana? La Catalunya ocupada per França i la Catalunya ocupada per Castella? Vols dir que per a tu català no és sinònim de renegat i botifler?

#39.3 Jesus Fema, mataro, 26/09/2017 - 22:36

Si, som un poble oprimit! Companys agafeu els vostres BMW, els audi i els golf tdi, armeu-vos am els vostres pals de golf, agafeu esquis i no us oblideu de l'ipone 7 pero gravar-ho tot! Lluitem contra l'opressio feixista!!

#39.4 !!!3%!!!, Bcn, 27/09/2017 - 00:18

Ves a Itaca amb el Lluis Llac. Seras lliure i mes coses.

#39.5 Follower, Tarrega, 27/09/2017 - 00:37

Oprimido por mirar tanto Tv3%.

#39.6 Corso, Mollerusa, 27/09/2017 - 07:24

Y disparar. Descargar vuestras cañas, no precisamente de azúcar aunque se chupen, según price pagado. Que salga todo y se vierta en los que por lo que sea, se dedican a lo que se ponen en las botellas de vidrio de los refrescos. Imprime, deprime, no hay Dios que se le arrime, si le arrime.... jajajaja

#39.7 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 27/09/2017 - 09:12

No sé perquè us estranya tant que els catalans vulguem la reunificació de la nostra pàtria. Els bascs també ho volen, els Kurds, també i els alemanys quan van poder també van reunificar la seva nació. Si una potència estrangera partís les Castelles, els castellans/espanyols no lluitarien per lllur reunificació i independència?

#39.8 pepe.----, andorra, 28/09/2017 - 14:27

Barcelona is not catalonia, Barcelona autonomia. Castilla ya fue partida por los separatas en las negociaciones de la transicion, estimado ignorante y si se reunificase la antigua corona de Aragon en una sola autonomia, meditarreno oriental, los votos separatas se diluirian en la nada. En lo demas, si eres feliz, me alegro por ti.