Publicitat

La crítica televisiva del diari, Mònica Planas, insta el nou director a eliminar de TV3 “l’etiqueta d’independentista”

Fins i tot l’Ara

Imatge de l'article

La crítica televisiva del diari Ara, Mònica Planas, en un article a l’esmentat diari, assenyala que “ara que s’ha fet oficial el nomenament del nou director de Televisió de Catalunya, Jaume Peral, és un bon moment per preguntar-nos què esperem d’una televisió pública a la qual exigim tantes coses”.

En aquest sentit, la periodista aposta per “distanciar TVC de la politització i aconseguir el complicat repte d’eliminar-li l’etiqueta d’independentista. Per fer-ho és bàsic retirar TV3 del permanent debat polític. I això no es pot fer amb una programació que ha caigut en el recurs fàcil de l’excés de tertúlies i un abús de les entrevistes polítiques”.

“Per més equànime que es vulgui ser en la representació política dels tertulians i en la presència de polítics, el tema del procés i l’independentisme no es pot convertir en una simple crossa per generar continguts. Això porta la tele pública al focus de la polèmica cada dos per tres”, afegeix.

“Si els serveis informatius són potents, rigorosos i de qualitat, no calen tertúlies al matí, a la tarda i a la nit amb els mateixos col·laboradors fitxant a tota hora. La quantitat de tertulians mamant de la mamella pública fa feredat”, conclou.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#8 Jordi B., L'H, 25/02/2016 - 22:29

L'obsessió per TV3 és inceible, cada dia tenim 4 o 5 notícies per comentar; a no ser que el Sr rius arrossegui algún trauma o carbassa

#7 narcisa, pagar 2 cops per llegir una M de diari, 25/02/2016 - 20:46

per cert, fa gràCiU que els espabilats de l'ARA critiquin TV3... ells, que cada any s'enduen prop d'UN MILIÓ d'eur pel paper d'embolicar els Xoriços, per l'ARA Balears i per la web amb més comentaris censurats de tot l'Estat espanyol... potser els Bassas-Terribas voldrien cobrar 300M, com a la tel

#6 BEJOTA, bcn, 25/02/2016 - 15:10

El gigante WPP traslada su sede de Barcelona a Madrid?Más de 3.000 empresas se van de Cataluña desde el inicio del desafío secesionista

N.B. QUINS BONS ALUMNES DEIXÁ EN FRANCO A TV3:NO-DO DIA SÍ ,DIA TAMBÉ.

#5 La hora de los egoistas, Bcn, 25/02/2016 - 14:54

Si hay "críticos" en el Ara que lo ven, ¿imagínense la dimensión de la manipulación indepe?

#4 Carlos Gomez, Bcn, 25/02/2016 - 14:10

"Presidencia prepara el abrevadero.
El medio de comunicación impreso mas regado con estas subvenciones estructurales fue La Vanguardia (810.719,99 euros), seguido por El Periodico (463.987,34), El Punt Avui (457.496,32 euros), y Ara (313.495,25)"
El Triangle 23-2-2016

Les rates no es poden queixar.