Publicitat
Comunicació · 23 d'Octubre de 2012. 09:51h.

"Fins i tot l'Espanyol es fa antiespanyol"

Pedro J. Ramírez veu "clima de coacció a Catalunya"

"Fins i tot l'Espanyol es fa antiespanyol"

Portada del diari

El director d'El Mundo, Pedro J. Ramírez, ha escrit una piulada en què lamenta "com haurà de ser el clima de coacció a Catalunya perquè fins i tot l'Espanyol es faci antiespanyol". El director d'El Mundo també ha retuitejat comentaris crítics amb l'entitat periquita, pel seu suport a les seleccions catalanes.

En aquest sentit, el diari que dirigeix apunta al club català en portada. Sota el titular 'Mas suma l'Espanyol a la seva croada antiespanyola', la notícia indica que els periquitos "tot desafiant el seu propi nom, van donar ahir el seu suport a la croada antiespanyola impulsada per Artur Mas".

L'Espanyol viu uns dies convulsos embolicat en un procés electoral, amb l'equip en llocs de descens i amb una guerra de banderes polítiques a la grada. Tot apunta que els accionistes hauran d'elegir com a nou president Joan Collet -assenyalat per molts com a independentista- o el 'constitucionalista' Sergio Oliveró.

Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#15 ccc, bcn, 23/10/2012 - 15:47

s'han adonat els Espanolistes de que a la foto ja surten com el tercer o quart equip de Catalunya, a la dreta de pare el Barça, a la esquerra, el segón per la esquerra l'Espanyol

#15.1 Gerard, Basilea, 23/10/2012 - 16:08

El senyor que porta la samarreta perica pot comprar-te a tu i al senyor pare a la vegada !!!. Saludus.

#15.2 ccc, cn, 24/10/2012 - 01:40

doncs, Felicitats! Però segons el protocol que és? el tercer o 4rrt equip de Catalunya? Pots ajudar-me o buscar algún argument raonable? O estàs massa ocupat gestionant els diners dels delinqüents a Suïssa? pq veig q els unics valors q coneixes són els bursatils

#14 Patateta, Horta, 23/10/2012 - 12:47

Es pot ser nacionalment espanyol i volem la selecció catalana. Només has de tenir una visió d'organització de l'Estat diferent i més propera a la concepció britanica. A Madrid son maquiavelics si no creus en la seva visió d'Espanya ets antiespanyol. Això si és nazionalisme.

#14.1 sauron, bcn, 23/10/2012 - 13:39

A BCN son maquiavelics si no creus en la seva visió de Catalunya ets anticatalà. Això també és nazionalisme.

#14.2 Patateta, Horta, 23/10/2012 - 15:32

#14.1

tenir una visió autonomista o constitucional de Catalunya no és tractada com anticatalana sinó les iniciatives polítiques amb una clara vocació de minorització i assimilació nacional i cultural. Només cal veure el que fa el PP a València per adornar-se'n del que exposo.

#13 El grumet, Viladecans, 23/10/2012 - 12:28

Doncs, a veure si comencen canviant el nom del club. Recordem que alguns dels seus directius, de catalanisme no n'han tingut res de res, tot el contrari. També que fins a la data, les banderes espanyoles han abundat més que cap altre... i podríem dir-ne més, però em dol, malgrat que és així.

#13.1 Jordi, Zaragoza, 23/10/2012 - 12:38

¡Ahí, ahí, cambio ya! Hay que uniformizar la nació. Y el que no piense lo que hay que pensar en Cataluña, que se largue.

#12 Jordi, Teià, 23/10/2012 - 11:33

Com els agrada la paraula "anti" allà a Madrit. No són capaços d'entendre que no per voler defensar Catalunya, s'ha de ser "anti" alguna cosa.

#11 Josep, Barcelona, 23/10/2012 - 11:25

Els que vam tenir els nostres avis jugant a l´Espanyol sabem que es va dir així per l´època, ara s´hauria dit Català o Independent, en aquella època era impossible, a més el Català ja existia. Que no us venguin la moto que l´Espanyol sempre ha tingut gent independentista dins històricament.

#11.1 XAVI, Barcelona, 23/10/2012 - 11:35

No t'ho creus ni tu. Fundat pel lerrouxista Angel Mendez i als inicis portava l'escut d'espanya a la samarreta.Els señoritos pijos de Barcelona que no volien estrangers i van anar sempre del bracet de la Federacion Gimnàstica española que volia controlar al màxim el futbol català...Espanyolistes!

#11.2 XAVI, Barcelona, 23/10/2012 - 11:35

No t'ho creus ni tu. Fundat pel lerrouxista Angel Mendez i als inicis portava l'escut d'espanya a la samarreta.Els señoritos pijos de Barcelona que no volien estrangers i van anar sempre del bracet de la Federacion Gimnàstica española que volia controlar al màxim el futbol català...Espanyolistes!

#11.3 Gerard, Basilea, 23/10/2012 - 12:36

XAVI, INDOCUMENTAT. Qui és Angel Mendez??? Un cantant???. No tens NI IDEA !!!!!. L´escut d´España a la samarreta??? Hahaha. Indocumentats !

#11.4 Joan, Barcelona, 23/10/2012 - 19:08

Home, Josep...
El primer nom va ser Sociedad Española de Futbol. Desprès també veu vendre la moto: "ens diem així per que el Barça son estrangers i nosaltres catalans" per això os veu dir Español ? no ho entenc.
Segur que teniu independentistes, però...poquets, molt poquets, lo contrari es majoria

#11.5 Saprissa, Sants, 24/10/2012 - 07:39

no hem vingueu amb milongues Joan, si sou del Barça és pq és mes fàcil ser d un equip guanyador, ni milongues de Espanyol ni osties