Publicitat
Comunicació · 29 de Maig de 2013. 20:07h.

Fusió de TV3 i Catalunya Ràdio

La unió de les dues empreses pretén "garantir la viabilitat del servei públic"

Fusió de TV3 i Catalunya Ràdio

Fèlix Riera, Eugeni Sallent i Brauli Duart, en una foto d'arxiu

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha aprovat iniciar el procés de fusió de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio per esdevenir una única societat anònima.

L'objectiu d'aquesta fusió és "garantir la viabilitat i la sostenibilitat del servei públic de comunicació que ofereix la CCMA", segons ha indicat l'ens en un comunicat.

La nova empresa incorporarà el patrimoni de TVC i Catalunya Ràdio, alhora que també subrogarà tots els drets i obligacions d'ambdues companyies.

El president de la CCMA, Brauli Duart, serà l'encarregat d'elaborar el projecte d'integració. Després, haurà de ser aprovat per la mateixa Corpo i en darrera instància pel Govern de la Generalitat.

Al 2011, Televisió de Catalunya ja va absorbir CCRTV Interactiva i Activa Multimèdia Digital. Posteriorment, es va fer realitat la fusió de TVC Edicions i Publicacions, també per part de TVC.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#7 Pere Pagès, CATALONIA IS MOOOOLT DIFERENT, 30/05/2013 - 07:42

AQUEST DESPILFARRO ÉS LA RUINA DE TOTS, DONCS TOTS LA PAGUEM, PERÒ NOMÉS SERVEIX ALS INTERESSOS D'UNS, ELS NACIONALISTES. COM VEGIN AIXÒ ELS HOMES DE NEGRE FLIPARÀN...

#6 spanish, Madrid, 30/05/2013 - 05:33

servei públic ? jo diria que púbic perque paguem esl mals polvos de molts "productors"

#5 indignada, BArcelona, 29/05/2013 - 23:23

No sabeu de què parleu, només vomiteu porqueria, no sé d'on surt tanta ràbia, em feu pena i fàstic

#4 claudi, bcn, 29/05/2013 - 23:10

Bueno,bueno,bueno. Ero, si o no ?
Perque els nois i les noies de ccootv3 es dediquen a fer excursionetes i a resar a la Verge !!
Siii, a la Moreneta !ª! Vergonya !!

#4.1 Cristina, Barcelona, 31/05/2013 - 12:46

Claudi, vergonya perquè? Ho fan amb els seus diners i en jornada no laboral. Vergonya fa l'actuació dels polítics que la dirigeixen. Per cert, aquestes accions no son iniciativa de cap sindicat sino dels propis treballadors,

#3 Carolina, Aiguafreda, 29/05/2013 - 21:45

La viabilitat econòmica està garantida. Encara que fos ruinosa, la Generalitat posarà tants diners com calgui (dels que tots paguem amb impostos). No importa que això suposi més retallades en sanitat. Sense aquests mitjans de comunicació, el nacionalisme es desfaria com un terronet de sucre.

#3.1 Joan, Barcelona, 30/05/2013 - 00:43

Clar, home, clar, anteriorment a 1983 quan es va crear la CCRTV no existia el nacionalisme català.

#3.2 Terraxa, Terrassa, 30/05/2013 - 08:34

Bé, de moment va a menys.
Dades tretes dels pressupostos oficials, CCMA
2007 304 milions
2008 311
2009 335
2010 357.5
2011 324.3
2012 273.4
2013 225
Cal dir que la traca final del tristpartit va gastar molta pòlvora.

#3.3 Jaume, Barcelona, 30/05/2013 - 09:38

Passa el temps però no l'aritmètica terraxenca: 30 anys de TV3 a una mitjana de 300 milions eur/any fan 9.000 milions de deute. (més els 1.000 milions de les productores que es paguen a banda, més uns altres 1.000 milions "d'inversió"). CiU hi ha estat 23 anys dels 30, però la culpa la té el Tripi.

#3.4 Terraxa, Terrassa, 30/05/2013 - 11:42

Jaume, estàs barrejant dèficit, deute, pressupost i aportació pública.
Demostres una PROFUNDÍSSIMA IGNORÀNCIA.
Entre els corruptes de CiU i els ineptes ignorants Tristpartits ho tenim clar.

Consti que per a mi NO HI HAURIEN D'HAVER MITJANS PÚBLICS (ni locals, ni autonòmics, ni estatals)


#3.5 El azote de los necios, Barcelona, España, 30/05/2013 - 12:49

Carolina, todos la pagamos, incluso desde hace 20 años, que el separatismo era de un 15% y el 85% restante de los catalanes-españoles seguían pagando una tv pública antiespañola y separatista.¿ democracia?. ahora nos reímos de las injerencias dictatoriales en los medios Hugo Chavez, los chinos, eh?