El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, en plena celebració del resultat de les eleccions generals de diumenge passat a la sala Luz de Gas de Barcelona, no va dubtar a retreure a TV3 l’actitud cap a la seva feina política.
“Hem guanyat les eleccions malgrat TV3”, va manifestar un Duran i Lleida eufòric pel resultat, entrada la matinada i acompanyat del president de la Generalitat, Artur Mas, segons informa La Vanguardia en la secció Pel forat del pany.
El cert és que l’enuig del candidat de CiU amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ve de lluny. L'últim episodi es va viure durant l'entrevista que li va fer la presentadora d'Els matins de TV3, Ariadna Oltra, en plena campanya.
En aquella ocasió, Duran es va mostrar molest amb diferents preguntes de l'entrevistadora, a la que li va arribar a etzibar un "senyora!" després d'una pregunta sobre la reforma laboral. Posterioment, el candidat es va disculpar amb la presentadora i va admetre que "no va tenir el millor dia".
Però que Duran se sent maltractat per TV3 és una evidència. En un apunt al seu bloc, al març del 2009, el líder d'Unió va assegurar que "ens tracta molt millor TVE o Antena 3".