Publicitat
Comunicació · 6 de Març de 2014. 09:30h.

Huguet afirma que "espanyolisme és racisme"

L'exconseller diu que "no tenen pebrots per fer el referèndum a tota Espanya"

L'exconseller Josep Huguet ha afirmat en el programa La Rambla de BTV que no té "cap problema" a que el referèndum es faci a tota Espanya. "Que tinguin els pebrots de posar això a votació a tota Espanya. A veure si tenen els pebrots. No els tenen", ha sentenciat en aquest sentit l'extitular d'Universitats.

"No voleu decidir els espanyols? Decidirem tots. Mentre tingui carnet espanyol vull decidir, doncs fem un referèndum a tota Espanya. Cap problema", ha remarcat el republicà. A Huguet li han retret que tingués "una visió etnicista", extrem que ha negat. "Etnicista? l'Estat espanyol. Els etnicistes estan a l'altra banda", ha indicat.

Huguet ha recordat que "Monago considera encara extremenys gent que porta 40 anys aquí. Per a nosaltres tothom és català". "Espanyolisme és racisme. L'espanyolisme, no parlo de persones", ha conclòs.

Huguet
Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#44 BEJOTA, BCN, 07/03/2014 - 20:24

HUGUET: CREC QE ESTARIA MILLOR CALLAT.SI PARLEM DE RECISME ,CAL FER UNA ULLADA PELS ESCRITS DE J. PUJOL.

#41 Pablo, Madrid, 06/03/2014 - 16:21

El catalanismo nacionalista (no el español e inclusivo) tiene una carencia y una debilidad que trata de disimular por todos los medios. El españolismo, por definición no excluye, el catalanismo separatista sí. Y de siempre la unidad es un valor mucho más positivo que la separación.

#41.1 Joan, Barcelona, 06/03/2014 - 16:28

Nacionalisme espanyol inclusiu? Pregunta-ho als més de 150.000 innocents assessinats i enterrats en fosses comunes arreu del genocida estat espanyol.. Gran inclusivitat, exterminar tots els no castellans.

#41.2 Pablo, Madrid, 06/03/2014 - 17:45

Lo mejor de todos y seguramente olvidas o no quieres reconocer, es que quienes pasarían la lista o apretaran el gatillo serían tan o más catalanes que tú.

Lo que intento decir es que el separatismo por definición separa, al contrario que lo demás. Es un lastre que sonroja a no pocos separatistas.

#41.3 pepe, andorra, 06/03/2014 - 21:36

el ultra de joan es q no para. Mentiroso y demagogo. Aunque se olvida del genocidio cstalan en baleares. Es q no dejaron ni un musulman vivo. En los 2000 años largos de historia de España ha habido mas de esos muertos q dice. Igual q Francia o Reino unido o Usa o Rusia o Italia o Alemania. Ncths.

#41.4 Javier, Montcada, 07/03/2014 - 11:46

Españolismo no excluye jajaja como sois poco racistas, preguntarle a todos los inmigrantes maltratados que hay...

Por experiencia laboral, puedo decir que el racismo es mas latente en familias castellanas que catalanas, y con esto no quiero ofender a nadie... y hay estudios que lo confirman!!

#40 ArnauGimenez22, Sabadell, 06/03/2014 - 15:46

El voto Mas racista en Cataluña es de catalanoparlantes, de catalanes de generaciones, por eso la Plataforma per Catalunya obtiene sus mejores resultados en comarcas, en el interior, en poblaciones como Vic, y con muchos apellidos catalanes de toda la vida entre los dirigentes de PxC.

#40.1 Uri, BCN, 07/03/2014 - 11:49

Com pots dir això? informa't siusplau, els catalans som un poble obert, dialogant i que ho estem demostrant en el dia a dia, España no se n'adona però el món si!!

PxC, guanya en pocs llocs, amic, i a més, van en decadència!!

El que no quiera entender que no entienda!!

#39 FerranVallsbcn, Barcelona, 06/03/2014 - 15:44

Para racista Heribert Barrera:hay que recordar las multiples declaraciones fascistas de este politico de ERC? o de Marta Ferrusola, Pujol y los andaluces, el carnet por puntos de Mas, adopta un niño extremeño, etc etc ?

#38 BEJOTA, bcn, 06/03/2014 - 15:37

EEUU: "Muchas empresas están aquí para un mercado de 47 millones y no de 7".

Alemania; "Para nuestras compañías, la unidad de mercado cobra particular relevancia".