Publicitat
Comunicació · 23 de Novembre de 2013. 11:47h.

Incident d'una periodista francesa amb el Príncep

Denuncia un "moment de pànic" amb els seus guardaespatlles

El Canal Plus francès va emetre dies enrere un reportatge sobre la família reial espanyola, titulat Crepuscle d'un rei, en què parlen sobre els últims esdeveniments que han malmès la imatge de la monarquia espanyola. En aquest treball, de gairebé una hora de durada, apareixen imatges, entre d'altres, del diputat d'ERC, Joan Tardà, del periodista Jordi Évole, o del còmic Toni Albà, que caricaturitza al monarca a TV3.

En un moment del reportatge, una periodista de Canal Plus França li va preguntar al príncep si sabia alguna cosa dels negocis d'Urdangarín. Diversos guardaespatlles van envoltar llavors a la reportera, en el que defineixen com un "moment de pànic". Un d'aquests guardaespatlles li diu que no es poden fer preguntes al Príncep, i apel·la a la Constitució per argumentar la prohibició, extrem que la periodista discuteix.

Imatge del reportatge
Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#17 julio pardo, Barcelona, 24/11/2013 - 17:56

Evidentemente la mayoría de los comentaristas, no hablan francés y no analizan el contenido del video, solo tienen una excusa para atacar a la familia real. Que no ha de ser inmune a la crítica, pero exenta del odio irracional y la vulgaridad, como la que demuestra TV3, arruinada, sin casi audiencia

#17.1 Carles, BCN, 25/11/2013 - 12:46

Como? TV3 si audiciencia? Tu no eres de aquí no, por mucho que pongas Barcelona en tu comentario. TV3 es lider de Audiencia en Catalunya desde hace años! Donde miras las audiencias? O te lo has inventado sin consultar? TV3 no es Canal9...

#16 Rubén, Algún lugar del reino de Aragón, 24/11/2013 - 15:16

Vamos a ver, que no os enteráis. Que hay que pedir audiencia con su majestad... Éstas cosas se saben desde hace tiempo ya...

#15 Ciutadans lliures, d'un país lliure, República Catalana, 24/11/2013 - 11:10

Som subdits o ciutadans? Prou de mantenir els seus reis, prou de mantenir els seus exèrcits de paràsits, prou expoliació fiscal.

Els catalans no hem viscut per sobre de les nostres possibilitats, ens han expoliat per sobre de les nostres possibilitats.

http://www.youtube.com/watch?v=YuYRTY_LVHs

#14 Jordi, ,, 24/11/2013 - 00:33

¿Momento de pánico?
El guardaespaldas me ha parecido en todo momento muy correcto.
Sobre todo, si tenemos en cuenta que los periodistas iban con intención de saltarse descaradamente el protocolo.

#14.1 temple crinfonisanganas, astedam, 24/11/2013 - 01:42

Tu flipas la verdad es que el protocolo, De poco sirve cuando la honrraded es cuestionada.

#14.2 Soroll, BRU, 24/11/2013 - 04:23

Deu ser perque a Europa cap personalitat està excerpten d´haver de respondere a les perguntes de jutges i periodiseer... aixi és la democràcia noi, no la postdictadura.. tens raó els europeus incivilitzats això d'una constitució que tingui algu per sobre la llei no ho enteren.. bàrbars...

#14.3 Bernat Tallaferro, Besalú, 24/11/2013 - 09:57

Protocol, constitució?. I que mes?. Si aquests vividors estan en un lloc públic, se'ls hi pot fer preguntes com a tothom (una altra cosa es que les responguin). El que passa, es que estan amb tanta merda al coll (ells mateixos s'hi han fotut) que se'ls ha de "protegir" dels periodistes i del poble.

#14.4 Jordi, ,, 24/11/2013 - 13:41

El único cometido de la monarquía es preservar su imagen. No gobierna. No está en el juego político.
Ya soportan insultos de todo el mundo, como los vuestros. Lo que no tiene sentido es que, encima, tengan que responder a esos insultos.

#14.5 Xavier, Barcelona, 24/11/2013 - 14:27

Preguntar pels negocis del seu cunyat és insultar? I robar a tort i dret no? El goril·la ha estat molt correcte, si, sobretot en quant al seu coneixement de la Constitució.

#14.6 Jordi, ,, 24/11/2013 - 14:44

Es un insulto porque va dirigida al cuñado (al cuñado de Urdangarín) y no al interesado.
Es un ataque deliberado y el príncipe sería imbécil si respondiera.

#13 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 23/11/2013 - 23:18

Quin rei és aquest, al qual no se li pot fer una pregunta?. I si és del seu cunyat tampoc?. No ho entenc. Però no diuen que els espanyols volen ser democràtics?. Doncs el Canal Plus francès els deu haver deixat bé, en aquell país tan amic d´Espanya!. Seria per veure el reportatge que deuen haver fet