Publicitat
Comunicació · 27 de Juliol de 2014. 10:25h.

"Jordi Pujol no ho ha fet per ser català, ho ha fet per pocavergonya"

Un tertulià de La Sexta diu que “els andalusos no li retraurem la quantitat de coses que ha dit sobre nosaltres”

"Jordi Pujol no ho ha fet per ser català, ho ha fet per pocavergonya"

Aroca, durant el programa

L’antropòleg Javier Aroca, tertulià del programa La Sexta Noche, ha assegurat que Jordi Pujol no ha tingut diners en paradisos fiscals “per ser català, sinó per pocavergonya”. A més, ha recordat declaracions de l’expresident de la Generalitat contra els andalusos.

Aroca, durant el programa d’aquest dissabte, ha assegurat que “que quedi molt clar, perquè ja he vist coses escrites. El senyor Jordi Pujol no ho ha fet el que ha fet per ser català, ho ha fet per pocavergonya”.

“I ho dic jo que sóc andalús, que no tingui cap por que els andalusos no li tirarem en cara la quantitat de coses que ha dit públicament sobre els andalusos”, ha afegit abans de demanar “que la Justícia el posi on l’ha de posar”.

També ha explicat que a Catalunya ja es tenia coneixement de la fortuna dels Pujol. “On havia de sortir això és al Parlament. Pasqual Maragall ja ho va dir però després es va retractar”, ha comentat en referència al famós 3%.

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#40 david, pamplona, 28/07/2014 - 11:52

por mucho que os joda, el balance en la figura de Pujol será positivo. Sólo que pienso que debió ser más duro y ser un poco más como el Mas o el Junqueras. Pero eran otros tiempos... No son mejores politicos el gonzález, mucho menos el zapatero y el aznar. Es más, son peores,

#40.1 Topicazos, madrid, 03/08/2014 - 16:02

David, no deberias de escribir sin tomarte la pastilla de las 12, majete. Anda, ve, y luego sigues.

#39 david, pamplona, 28/07/2014 - 11:44

ahora les toca a la familia real... La fortuna de juan carlos, la cristina, el felipe que parece que sabía los asuntos del cuñado... Van a tener la osadía de confesar? No! porque aunque mientan siempre van a tener a los de la caverna defendiéndolos.

#38 julian, bcn, 28/07/2014 - 10:08

Para sinvergüenzas los que implantan el impuesto de sucesiones aquí y tienen el dinero en Suiza para no pagarlo

#37 david, pamplona, 28/07/2014 - 09:21

realment què hem de dir? que els andalusos són uns grans emprenedors, que ténen molta empenta, que són un gran pol de creixement, que són cultes, que són grans treballadors fins a la extenuació... A vegades les coses són com són, i els andalusos poden tenir fama de patidors i de alegres alhora,

#37.1 Redbear, Barcelona, 28/07/2014 - 11:06

Los comerciantes de Sevilla, Cádiz y Málaga eran los más activos de la Península; el primer Alto Horno se construyó en Málaga, en pleno Siglo XIX Andalucía generaba el 50% del PIB español, Córdoba era culta cuando en el resto de la Península se estaba saliendo de la barbarie... ¡Cuanta ignorancia!

#37.2 david, pamplona, 28/07/2014 - 11:40

Yo no digo que no hayan grandes cosas en Andalucía. Pero no mezcles siglos. Hablamos del presente, si quieres también del siglo 19... Los andaluces siempre han tenido que emigrar... Y la riqueza ha estado muy mal repartida. El hombre andaluz no ha sido nunca emprendedor. Sí, Córdoba era culta y es

#37.3 david, pamplona, 28/07/2014 - 11:42

...y aun a pesar de que la riqueza ha estado muy mal repartida muchos andaluces tienen pasión por esos aristócratas que les chupan la sangre... No, Andalucía no es ni ha sido nunca un país avanzado. Peor está extremadura...

#37.4 antonio machado, Seilla, 29/07/2014 - 06:42

He andado muchos caminos,
he abierto muchas veredas;
he navegado en cien mares,
y atracado en cien riberas.

En todas partes he visto
caravanas de tristeza,
soberbios y melancólicos
borrachos de sombra negra,

y pedantones al paño
que miran, callan, y piensan
que saben, porque no beben
el vino de l

#36 Un indepe, Indepesland, 28/07/2014 - 08:14

Pujol nos ha robado, es un ladrón, pero es nuestro ladrón. Los independentistas nos dejaríamos sodomizar por nuestros líderes, todo lo que hacen es por nuestro bien. Con tu propia policía y tus propios jueces se roba mucho mejor, pero no lo hacen por eso, no, que va.