Comunicació · 4 d'Octubre de 2011. 16:33h.

Julia Otero defensa Rahola

La periodista gallega no comparteix però accepta la decisió i exculpa Carlos Herrera

Julia Otero defensa Rahola

Julia Otero, en una foto d'arxiu

Julia Otero ha assegurat que l'acomiadament de Pilar Rahola, col·laboradora del seu programa a Onda Cero, és "una decisió empresarial". Malgrat tot, la periodista gallega ha indicat que "tinc la llibertat de dir que no la comparteixo, que no és poc". "Sense compartir-la l'accepto perquè la raó de l'empresa és la mateixa per la qual jo estic aquí des de fa quatre anys", ha reblat.

Otero ha dit que "no sóc responsable" de l'adéu de Rahola a Julia en la onda i ha afegit que "qui vulgui saber alguna cosa més que parli amb la presidència". Abans, la presentadora de l'espai havia manifestat que "Carlos Herrera no és en absolut culpable de la decisió de la cadena".

Segons ha manifestat, "coneixen poc a Carlos si pensen que despenjarà un telèfon" per instar l'acomiadament de Rahola. "El que li posa (a Herrera) és discrepar, sense mossegar-se la llengua", ha afegit.

Otero també ha revelat que el periodista andalús li ha demanat el telèfon de Rahola i que ella li ha agraït les paraules que aquest ha pronunciat en el seu programa del matí.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#6 María , Valencia, 06/02/2019 - 04:45

Otra que no me gusta nada. Cambio de emisora en cuanto empieza su programa

#5 jordi, foixa, 04/10/2011 - 22:48

Bé, encara que perdi un sou, anirà una mica menys estressada aquesta senyyora. La trobem sins a la sopa. Quina pena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#5.1 Jojep joan, Lleida, 05/10/2011 - 09:51

Soc oient del programa de la Julia i predre la Rahola és un disbarat. Era l'unica allá que defensava Catalunya. Per mi s'ha acabar aquesta radio.

#4 Maribel, Gavà, 04/10/2011 - 18:45

Clar Júlia, clar, un senyor que a diari insulta als catalans dient-nos que som "chusma", "cabrones" o "terroristas" no és capaç d'aixecar un telèfon per fer fora a na Rahola.
Apa que tu també vas ben servida de catalanofòbia amb aquesta defensa del talibà.

#4.1 elnuma, bcn, 04/10/2011 - 20:14

Maribel, ni Carlos Herrera a insultado a los catalanes,¡piénsatelo!, ni lo hace cada dia ni les ha llamado "terroristas" ni "cabrones".Ya sé que los nacionalistas os creéis Catalunya y ante las criticas os envolvéis en la "senyera",¡da igual el nacionalista Pujol,Rahola Maribel.....!

#4.2 JoanMarti, Abrera, 04/10/2011 - 21:45

Clar, els espanyols com no sou nacionalistes no ho feu aixo, el que passa es que vosaltres no teniu el idioma en perill ni us estan envain el pais i a sobre podeu fer el que vulgueu amb els pobles de la peninsula iberica, per sort, aviat acabareu de perdre totes les colonies que us quedan

#4.3 María , Valencia, 06/02/2019 - 04:52

Este señor habla de política y políticos no de los catalanes en general. Habla de los CDRS no de todos los catalanes.
Yo puedo pertenecer a un partido político y no por ello me siento insultada si insultan al presidente de mi partido. A algunos os gusta mucho el victimismo.
Venga a seguir con el vergonzoso Velo Europa No?

#4.4 María , Valencia, 06/02/2019 - 05:00

Adoctrinado total Joan, hablando de colonialismo jajaja.
Venga Ya, que cuando sacáis comentarios como el tuyo fuera de las aulas catalanas dais risa o pena porque es muy triste ver el odio que os han inculcado desde pequeños.

#3 Esther, Madrid, 04/10/2011 - 17:08

Julia, qué cobarde!

#2 Ferran, figueres, 04/10/2011 - 16:58

Gallega?, que l'han desposeït de la nacionalitat catalana?

#2.1 JoanMarti, Abrera, 04/10/2011 - 21:42

Es gallega, si.... no passa res

#2.2 Ferran, figueres, 05/10/2011 - 10:14

Ja veig on queda allo de que és català tot aquell que viu i treballa (i el parla, i es considera català)...bla, bla bla. No entenc com hi ha xarnegos que encara es creuen les mentides dels puristes de la ceba.

#2.3 Gerard, Barna, 05/10/2011 - 14:56

Galaico-catalana, com el Pepe. Deixeu-vos de collonades.