Publicitat

Jordi Basté guanya a Manuel Fuentes per només 1.000 oients

La batalla del matí

Fuentes i Basté

El matí de Catalunya Ràdio, amb Manel Fuentes, obté 398.000 oients diaris i creix un 12,7% respecte a l’any passat, el que suposa la incorporació de 45.000 oients nous. El programa se situa, en aquesta onada, en una posició pràcticament d’empat en el lideratge del programa més escoltat de Catalunya amb El món a RAC1, que encapçala aquest rànquing amb 399.000 oients diaris. En la tercera posició, Hoy por hoy, de la Cadena SER, té 252.000 oients diaris, 146.000 menys que El matí.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 Gerard, Basilea, 01/12/2011 - 08:14

El programa del Baste quan truquen els oients (queixies etc) és un AVORRIMENT !!!

#5.1 JOrdi, Girona, 01/12/2011 - 19:17

Solucions: 1: tancar la ràdio, 2: canviar d'emisora. No sembla difícil, d'entrada...

#4 Andreu56, Barcelona, 30/11/2011 - 21:57

al marge de les batalletes i els egos dels conductors, el més important és que cada dia 800.000 persones (més si hi sumem altres cadenes) escolten ràdio en català, no és poca cosa,...

#3 Marc, Mollet del Vallès, 30/11/2011 - 16:50

És difícil decidir-me per un dels dos. Són igual de dolents. Arreglat va el país amb líders com aquests. Quina merda!

#3.1 Ramon, Barcelona, 30/11/2011 - 20:46

Cert, el líders de la ràdio catalana són molt equivalents als líders de la política catalana. Tenim la ràdio que ens mereixem... PPciu, que maco tot.

#3.2 Marc, Mollet del Vallès, 30/11/2011 - 21:38

Estem d'acord, Ramon. Això sí, els dos es creuen legitimats per fer de pal de paller i liderar als catalans. Periodistes o polítics frustrats? Salut!

#2 Onofre, La Fullaca(Osona), 30/11/2011 - 14:20

Jo,pobre i vell pagés,no sé de que es tracta aquesta batalla.Al matí dono de menjar al bestiar ,netejo les gavies i al vespre cuido als nets.El meu fill i la jove no tornan de la feïna a Vic fins a quarts de nou del vespre¿M'en podeu fer cinc cèntims?¿Es important aquesta batalla?

#1 peter, bcn, 30/11/2011 - 13:59

no es cap batalla simplement que aixó ja be de fa temps o no recordeu....
tampoc em de posar floretes allà a on no correspont.
Ah, Baste no't dormis amb les premis pq quan volguem marxarem. Ah, apren que falta molt per arribar a dalt.

#1.1 Minaire, Saldes, 30/11/2011 - 17:15

Peter no li donis més patades al Pompeu.