Publicitat
Comunicació · 5 de Juliol de 2018. 22:55h.

La Cristina Cifuentes de Podemos

Una consellera de RTVE es vanta de robar en un supermercat

La nova consellera de la Coporació de RTVE a proposta de Podem, Cristina Fallarás, va explicar en un acte que “no va ser un acte culpós” que robés un dentifrici en un supermercat. Tal com es pot veure el vídeo publicat per la periodista Cristina Seguí, Fallarás relata que “me'n vaig anar molt mona, molt mona i vaig sortir. Vaig agafar la pasta i li vaig dir a la caixera: 'me la porto'; i vaig sortir per la porta”.

“Realment, per a mi, no va ser un acte culpós, en cap moment vaig sentir remordiment, ni em vaig sentir robant, ni tan sols em vaig sentir miserable. Vaig dir 'em falta pasta, vaig a per pasta'. A aquest nen no li pots dir que no es renti les dents”, ha detallat la nova consellera de RTVE. “Aquella pobra tipa no donava crèdit, però jo em porti la pasta a la mà. Dos mesos després vaig acudir a pagar aquella pasta”, ha indicat.

Fallarás considera que “en el moment en què una mare no pot alimentar els seus fills, ja et poden parlar de robar, ja et poden parlar de legalitat, ja et poden parlar del que vulguis. El primer és que els teus fills tinguin llet”.

Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#19 Veciana, Barcelona, 06/07/2018 - 15:33

En la Inglaterra de los siglos XVIII y XIX a ésta la hubieran enviado a Australia,bueno el juez Sir Horace Ivory la hubiese hecho colgar.Por la compasión entra la peste.

#18 Casas, Badalona, 06/07/2018 - 11:02

cambiaría del día a la noche.

#17 Casas, Badalona, 06/07/2018 - 11:02

viven de él: afiliados, simpatizantes, adaptaros o moriréis de inanición si no recaudamos y no os podemos ayudar dado que esas partidas comprometidas del presupuesto nos dan más votos. Vaya desarrollo darwiniano de dichas ideas del super, el dentrífico y hacer un sinpa delante de la cajera. Si fuera su hermana y la despidieran por no actuar la cosa

#16 Casas, Badalona, 06/07/2018 - 11:01

compañeros, Pablo Manuel o Irene, eso nene caca, está mal. Anda que vaya moralidad y vaya ética que no estética ni junta ni separada es tética de donde sale la mala leche de proyectar ideas ilegales. Y luego más farsa en Congreso, Senado, Autonomías, Diputaciones, Ayuntamientos. Cuando están en la oposición hay que dinamitar el sistema. Cuando

#15 Casas, Badalona, 06/07/2018 - 10:59

robar (no lo otro casposillos) y se le llevan todo lo material. A ud. Sra. Cristina no, porque entonces sería secuestro.
Podemitas hacéroslo mirar, porfa plis, porque si le revientan el chalé o el apartamento de la casa, desde PP, C's, PS de donde dicen ser, como es casta que se jodan y se revienten y se indignen. Ah, claro, si es el de los