El darrer programa de TV3 'Caçadors de bolets' ha servit per a ridiculitzar la imatge dels alumnes d'ESADE, que en la paròdia volen muntar un negoci al voltant dels bolets. Els actors Bruno Oro i David Olivares, en els papers de Jacobo i Borja respectivament, són dos estudiants de la universitat privada que "en primero cubrimos de pintura el Maseratti del Carulla", el vicepresident del Patronat de la Fundació ESADE. Els dos estudiants són "partners d'un projecte comú. La primera cadena de restaurants dedicada exclusivament als bolets".
Jacobo s'encarregarà de proporcionar la matèria prima i Borja "serà el managing" de tot el projecte. Jacobo explica que "aquesta és la matèria prima que li proporcionaré al Borja pel restaurant, la llanega". Però el seu company considera que "si volem arribar a un target espiracional li hem de vendre un producte nou, casual". Els noms que proposen un i altre són "llanega sun rice, fredolic passion o rovelló storm". Després d'aquesta pluja d'idees, Jacobo afirma que "a Barcelona no es valora el talent perquè si Borja fos a New York seria el puto amo".
L'estratègia dels dos estudiants d'ESADE és començar "amb cinc restaurants a Barcelona i pensando en la expansió a l'estranger, o sigui per sota de la Diagonal, m'hauries de portar uns cien cestitos com aquests plens de bolets a la semana".
