Comunicació · 30 de Setembre de 2014. 15:01h.

"La notícia d'El Mundo és més falsa que un duro sevillano"

El portaveu afirma que les informacions contra el president “ens motiven”

"La notícia d'El Mundo és més falsa que un duro sevillano"

Portada d'El Mundo d'ahir

El portaveu de Govern, Francesc Homs, ha aprofitat la roda de premsa del Consell Executiu, a pregunta d’una periodista, per negar la informació d’ahir d’El Mundo que el president de la Generalitat hauria fet “negocis il·legals” amb la família Pujol.

Homs ha fet servir la dita que és “més fals que un duro sevillano” i ha afirmat que és “una difamació”. “Aquest tipus d’informació ens motiva -ha afegit- perquè ja es veu quina intenció té” en al·lusió al procés sobiranista. 

La notícia del diari El Mundo, en portada i de dues planes, parlava de "dades públiques" de "d'arxius, registres, bases de dades" que no especificava i el mateix diari considera que l'informe no és "concloent".

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#23 Pope, BCN, 01/10/2014 - 20:35

Recordeu que El Mundo encara està en que els atemptats de Madrid foran cosa d'ETA. Aquest és el seu periodisme d'investigació al servei del PP.

#22 Saprissa, Sants, 01/10/2014 - 09:34

és xulillo aquest Homs,eh? d aquests q sempre et parlen i miren amb el mig somriure torçat

#21 Isabel, Barcelona, 01/10/2014 - 09:32

Pujol, si vades, t'arreplega els duros sevillanos i les pessetes catalanes... el dòlars no, els dòlars ja els va xurrimangar el pare. Mas és més modern i accepta qualsevol divisa.

#20 enric, barcelona, 30/09/2014 - 17:49

Tranquils ! El teps dirà si "El Mundo" tenia raó. De moment, al Bàrcenas, i al Pujol, ja els van despullar i deixar en calçotets. En Mas pot ser el tercer... Ojo al dato !

#20.1 elmundopais, Sallent, 01/10/2014 - 00:06

2009 España solicita informacion a Suiza sobre las cuentas de Barcenas
La fiscalía helvética ordenó el envío de los datos a España el 19 enero 2012
La entrega efectiva fue nueve meses más tarde tras los recursos presentados
El Mundo lo publica el 18 de enero de 2013
El Mundo no lo 'destapa'.

#20.2 guillem, bcn, 01/10/2014 - 09:37

No t'oblidis d'Urdangarin i la Infanta, ni els diaris de dretes ni els d'esquerres s'atreveixen amb segons qui. Només el Mundo ha repartit llenya a esquerra i dreta.O es que espereu que sigui l'Ara o el Punt Avui els qui investiguin Mas i els Pujol???

#19 unborreguuu, de poble, 30/09/2014 - 17:02

diu el senyor Homs que aquest tipus de noticies els motiva...ja vam veure LA MOTIVACIÓ DEL PARE DE LA PATRIA I DELPARTIT el divendres al parlament .... al pujol se li veia amb una motivació molt gran hahahahahahahahahahaha.....i pensar que encara hi ha gent que es cregui aquests personatges...