La periodista catalana Sandra Sabatés (Granollers, 1979), que presenta al costat del Gran Wyoming El Intermedio de la Sexta, rebutja la independència de Catalunya en una entrevista a Interviú. "Sóc catalana de naixement, però no veig la necessitat de crear fronteres", afirma.
En aquest sentit, la periodista, que resideix a Madrid des de fa set anys, reconeix que "hi ha alguna cosa pendent a Catalunya, però hi ha moltes opcions per crear consens i la independència no crec que sigui la solució".
D'altra banda, a Sabatés se la considera una de les noies més atractives de la petita pantalla, però ella afirma que "jo no pretenc ser sexy quan em poso davant d'una càmera. Només penso a fer bé la meva feina".
Finalment confessa admirar la "espontaneïtat" de Wyoming, malgrat lamentar el seu madridisme i que es posi "molt tossut quan parlem de futbol". Malgrat això, Sabatés, culer, confessa que "en el fons ens encanten les picabaralles que tenim".