Publicitat
Comunicació · 20 de Juny de 2011. 09:17h.

'La Razón' escapça caps en la foto de portada

Manipula amb photoshop imatges de la manifestació d'indignats

'La Razón' escapça caps en la foto de portada

Fotografia de La Razón

El diari La Razón està sent un dels temes més comentats a twitter en publicar una fotografia en què es veu un home sense cap caminar entre els indignats, durant la manifestació a Madrid.

Aquesta fotografia, a més, és la que ha escollit el diari per la portada d'aquest 20 de juny. No és la primera vegada que el mal ús del photoshop provoca algun disgust a la premsa escrita. Mesos enrere, el diari As ja va esborrar a un defensa de l'Athlètic de Bilbao per demostrar un fora de joc d'un davanter del Barça.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#14 Bacus, Sort, 20/06/2011 - 16:13

Això de tallar caps es estimulant.

#12 Javi, Barcelona, 20/06/2011 - 14:42

Pues no decían que el 15M era un movimiento sin cabecillas? Ahora la culpa la va a tener La Razón por su portada alegórica.

#12.1 tas, la meca, 20/06/2011 - 16:05

Me parto y me mondo.

#12.2 marc, Mexic, 20/06/2011 - 20:31

Lo logico es, primero mondarse y luego partirse

#10 FART D'ESPANYOLS INTOLERANTS, LLEIDA, 20/06/2011 - 12:47

NO PASSA RES...L'ULTRADRETA CAVERNÍCOLA ESPANYOLA S'EQUIVOCAT UN COP MÉS...ÉS UN "FALLO TÈCNICO"..NO LI POTS DIR A UN SIMIO QUE FACI FUNCIONAR BÉ UN ORDINADOR.

#9 Sir William Temple, Dublin, 20/06/2011 - 12:38

Això passa en panoràmiques quan s'ajunten diverses fotografies i una persona surt en dues fotos però en una posició diferent. Normalment el que es fa és eliminar la persona sencera. Jo m'he carregat moltes persones amb el Photoshop.
http://pano.dublin.cat
http://360.dublin.cat

#9.1 Francesc, Badalona, 20/06/2011 - 13:24

Això que dius està molt be, però està clar que el reporter d'aquest diari no va fer cap panoràmica i en una foto normal van fer ser la opció 'tampon' de photoshop

#9.2 sergi, valls, 20/06/2011 - 13:44

si mires la portada de la razón, si que es veu clarament que es un foto panoràmica, aquí només han possat un extracte

#9.3 Pepet Tro, Catalunya Lliure, 20/06/2011 - 14:17

Això no és intencionat ni fruit del tampó de clonat, això és el resultat d'ajuntar diverses fotografies per formar una panoràmica amb una eina que es diu Photomerge. És una eina automàtica que funciona molt bé amb imatges estàtiques, però quan hi ha moviment fa disbarats com aquest.

#9.4 Sir William Temple, Dublin, 20/06/2011 - 14:54

Aquí teniu una explicació dels problemes de l'stitching http://www.dublin.cat/howth.ht ml

#8 jollec, Reus, 20/06/2011 - 12:24

¿Els que van votar eren més?. Doncs perquè no organitzen una manifestació i treuen més gent al carrer? El votants son els que no tenen més remei; vota un 55% i de l'altra 45% un 5% de vots blancs i nul i un 10% de vots a petits partits. Total els vota un 40% però només un 10% ho fa convençut.

#8.1 Numeros canten, Barcelona, 20/06/2011 - 12:43

No organitzem una manifestació perque no ens cal, ja vam votar a les eleccions i ho tornarem a fer aviat, a les Generals. Si el que vols es canviar el sistema politic, t'aconsello que votis, i si res del que hi ha et convenç, hariau d'anar pensant en fundar un partit que us pugui representar.

#8.2 Ramon, Madrid, 20/06/2011 - 12:44

Una cosa que m'intriga és: com pots saber qui vota convençut i qui ho fa sense conveciment? Una altra cosa, em fa l'efecte que abans de comentar hauries de prendre unes classes de matemàtiques: Un 15% dels vots emesos no corresponen a un 15% del cens! En aquest cas correspondria aprox a un 8%.

#8.3 Democràciarealjalatenim, Mollet, 20/06/2011 - 13:34

¿Després de fracassar amb les assemblees ara substituirem les urnes per les manifestacions? La gent d'esquerres són incorregibles. Veuen que a tot arreu perden les votacions i descobreixen que la democràcia no serveix. Per l'esquerra els vots només són vàlids si són seus.