Publicitat
Comunicació · 6 de Juliol de 2018. 12:53h.

La tele dels llaços grocs

Ciutadans denuncia que "els que no en portem, no existim"

La diputada de Ciutadans Sónia Sierra ha denunciat la Catalunya "monolítica" que mostra TV3 i ha reclamat al director de la televisió pública Vicent Sanchis que "faci una televisió per a tothom".

Sierra ha retret a Sanchis en la comissió de control de la CCMA que "vostès el que fan és que la realitat no m'espatlli mai el relat d'una Catalunya monolítica, d'una Catalunya on tothom porta el llaç groc".

La portaveu de Ciutadans ha mostrat tres imatges de dies diferents del públic que assisteix al programa Preguntes Freqüents on tots apareixen amb algun símbol groc i ha sentenciat: "Aquesta és la imatge que vostès tenen de Catalunya".

Sónia Sierra ha lamentat que "la majoria que no volem portar un llaç groc no existim" i ha reclamat "una televisió de tothom". "Evidentment per als que porten el llaç groc, però també per aquesta majoria que volem continuar sent catalans europeus i espanyols".

Sanchis li ha contestat que "intentem fer una televisió tan plural com podem" i "per a tothom". El director de TV3, d'altra banda, ha fet referència a quan Ciutadans va retirar un llaç groc de la bancada del Govern al Parlament i ha dit que "nosaltres no fem el que fan vostès". "No ens posem en la porta del plató de TV3 a retirar llaços grocs", ha conclòs.

Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#26 Purria de Tabarnia, Bcn, 07/07/2018 - 22:57

El de la foto parece Jaume Vives,conocido tambien por Vivales,jajjajajajajaja no me extrañaria nada de ese carlista de dudoso gusto musical jaajajaja

#25 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 07/07/2018 - 00:12

Las y los separatas están muy guapas y guapos con el lazo y la bufanda amarillos ¡Quedan muy bien en TV3! Les deseo que puedan seguir luciéndolos durante quinquenios.

#24 Candi, 08830, 06/07/2018 - 23:00

Deberían respetar. Nadie te obliga a llevar un lazo, pero no tienes derecho a ir quitándolos. Eso se llama LIBERTAD DE EXPRESIÓN. Però, és clar, oblidava q el govern central és el primer que no deixa aquesta LLIBERTAT. Senyors, tinguem una mica, només una mica d' empatia. Llibertat presos polítics!!!!!

#23 Candi, 08830, 06/07/2018 - 22:55

Mare de déu. El q s' ha de llegir!!!.qui vulgui veure Tv3 q la miri, i qui no, doncs q no la miri. Així faig jo amb les tv de l' estat, públiques o privades. Y también las pago. Qui es vulgui posar un llaç groc, crec q no molesta ningú, ni OBLIGA NINGÚ. Jo no en duc, però el porto al COR. Los q van quintando lazos y demás, ESOS son los q no r

#23.1 Sergi, Bcn, 07/07/2018 - 10:22

Si, pero aquesta tele Publica també la pago lo i no hem representa. Si és un forat negre que la tanquin i amb aquest calers a fons perdut vagin a sanitat i educació.

#23.2 Fierecita, Montgat, 07/07/2018 - 18:21

Candi, no me vallas de cándida, las técnicas de mansedumbre son perfectamente conocidas y los sistemas dictatoriales o impositivos las utilizan a discreción.
Los espacios públicos en Cataluña no son púbicos, son privatizados por el separatismo, bajo esa óptica está plenamente justificada la limpieza de simbología excluyente.

#22 FRAN BCN, Bcn, 06/07/2018 - 21:29

Jo no porto cap llaç ni cap distintiu de res i soc una persona ben visible us ho juro.....