Publicitat
Comunicació · 27 de Setembre de 2010. 14:21h.

"L'eclosió d'internet" fa perillar la premsa de paper

El director d'El Periódico proposa "continguts de valor afegit" per fer front a la crisi

"L'eclosió d'internet" fa perillar la premsa de paper

El director d'El Periódico, Enric Hernández, al costat de Montilla amb l'editor Antonio Asensio

El director d'El Periódico, Enric Hernández, ha admès que "la davallada dels ingressos publicitaris" i "l'eclosió d'internet" ha fet que els diaris de paper hagin perdut "el monopoli de la informació", però ha insistit que les noves tecnologies no són "una amença, sinó una oportunitat".

Hernández, que va arribar al càrrec en substitució de Rafael Nadal fa uns mesos, ha defensat el "periodisme de qualitat" enfront els "rumors que corren per la xarxa". i ha destacat que internet també necessita "continguts de valor afegit", però que cal "millorar el nostre producte" tot buscant "l'excel·lència". "Una societat sense diaris seria una societat sense democràcia", ha acabat.

Publicitat
Publicitat

1 Comentaris

Publicitat
#1 Nùria, Barcelona, 27/09/2010 - 22:23

La crisi de la premsa te els seus origens en la dependència dels mitjans dels grups polítics i en la manca de rigor periodístic. El Periódico compleix amb els dos handicaps. Dependeix del PSC y està gestionat per periodistes de molt baix perfil/nivell. El seu destì es butlletí de partit o gratuit