Publicitat
Comunicació · 31 de Desembre de 2014. 16:34h.

Les televisions privades ‘passen’ del cava

La Sexta, Telecinco, Antena 3 i Cuatro brinden pel 2015 amb cervesa

Les televisions privades ‘passen’ del cava

Anna Simón, a l'anunci de les campanades de l'any passat

Les cadenes privades estatals -La Sexta, Telecinco, Antena 3 i Cuatro- tornaran a brindar pel nou any amb cervesa i no amb cava, com ja van fer l’any passat i l'anterior. De fet, només les dues televisions públiques -La 1 i TV3- mantenen la seva aposta pel cava.

Aquestes cadenes, dels grups Mediaset i Atresmedia, han tancat un acord comercial amb la marca de cervesa Estrella Galicia i és per això que utilitzaran aquest producte per a fer el tradicional brindis de Cap d’Any en els programes especials que tenen preparats.

L’any passat aquestes televisions ja no van utilitzar el cava després de les campanades, fet que va suposar les crítiques de molts usuaris -en gran part catalans- de les xarxes socials.

I és que aquest gest -que es deu a contractes comercials- va ser interpretat per a molts com una mena de boicot al cava, ja que coincidia amb la polèmica iniciada pel procés sobiranista a Catalunya.

Publicitat
Publicitat

42 Comentaris

Publicitat
#29 urbano, Barberà, 02/01/2015 - 13:23

Este año en muchas tv de fuera( CNN, NBC,CBSDC,ZDF y otras brindaron con cava catalán.

#28 oficialmatutes, Albacete, 02/01/2015 - 00:35

El tonto las bellotas, de la placa la Vila. Pregonao es lo eres, jajaja.
Yo brindé (como siempre) con Pere Ventura, viva el cava, nada que ver con sucedáneos tecnológicos. Buen Año para todos!!!! A ti también BELLOTERO, no te aflijas Joan, clasista de los cojones, se te queda pequeña Catalunya!!!

#27 spanish, Madrid, 01/01/2015 - 19:45

son privadas no ? promocionan la bebida que se anuncia que problema hay ? el consejo regulador del cava que se lo haga mirar

#26 Joan, Barcelona, 01/01/2015 - 18:44

Si els espanyols son tan cutres, canis i amb tan poca classe, prouta pena tenen.. Que segueixin bebent cervesa mediocre i menjant entrepans de bellotes aquets indocumentats.

#26.1 spanish, Madrid, 01/01/2015 - 19:47

tu no te aclaras no ? son privadas promcionan la bebida que les paga.....cual es el problema ? hay cervezas mucho mejores que los cavas de un euro y medio.......o no has salido de tu pueblo en tu vida ? eso tu sigue con las bellotas asi estas......

#25 don Pelayo, Barcelona, 01/01/2015 - 17:59

En mi casa de brindó con Freixenet, así como en la mayoria de casas de amigos y conocidos, más que nada porque es cava catalán,español y jode a los independentistas, ajajjaj

#25.1 mirk, bcn, 02/01/2015 - 06:49

a casa també hem tingut alguna ampolla de freixenet sobretot perquè malgrat som independentistes, respectem les idees de tothom vinguin dón vinguin. Per això, també consumim productes espanyols i d´arreu del món. No estem contra espanya sino d´aquells governants que ens perjudiquen des de fa molt.