Comunicació · 28 de Maig de 2015. 13:33h.

Li diuen "catalufo de merda" a Jordi Basté

Un usuari de twitter li contesta que "rectificarà la teva puta calba"

Li diuen "catalufo de merda" a Jordi Basté

Jordi Basté

El programa de ràdio El món a RAC-1 ha posat en coneixement dels Mossos d’Esquadra els insults que ha rebut aquest matí el periodista Jordi Basté per part d’un usuari de twitter. 

L’usuari @aleisito12 ha replicat una piulada del programa que feia esment a la possibilitat que TV3 es pugui veure al "País Valencià". “Què collons diuen de País Valencià? La mare que els va parir”, ha retret aquesta persona en un comentari en castellà.

Tot seguit, des del compte del programa li han demanat que rectifiqués. “al programa acceptem qualsevol crítica, en cap cas, els insults. Els agradarua que rectifiquessis, si us plau”.

“Rectificarà la teva puta calba, desgraciat. El si us plau te’l fots le cul, catalufo de merda”, ha contestat aquest usuari. Des del programa han fet una captura de la conversa i li han passat a la policia de la Generalitat per “si considereu que és constitutiu de delicte”.

Piulada contra Jordi Basté

Publicitat
Publicitat

73 Comentaris

Publicitat
#28 Miquel, Sabadell, 29/05/2015 - 11:54

Avui un usuari de Twitter es pot localitzar (i sancionar). Aquest "demòcrata" ensenya l'orella més repugnantment anticatalana, i incompleix l'article 3 de la Constitució que altres tipus com ell han sacralitzat.

#26 carles, Girona, 28/05/2015 - 21:40

Aquest "vocero del independentisme"el que ha de fer es respectar els noms oficials dels territoris.Si si una ciutat es diu Huesca no es Osca y si una CC.AA. es diu Comunitat Valenciana no es Pais Valencià.No siguem colonitzadorsi no ens busquem mes antipaties amb els valencians.

#26.1 Alberto, Huesca, 29/05/2015 - 08:17

Que tienes que decir de Huesca/Osca?

http://es.m.wikipedia.org/wi ki/Escudo_de_Huesca

#26.2 Cesc, Barcelona, 29/05/2015 - 11:16

Respecte? els "voceros del feixisme unionista" demanen respecte? Aquesta si què és bona. Colonitzadors? des de l'espanyolisme ens diuen què no siguem colonitzadors? jajja......jajajaj...........
.jajjaja.

#26.3 Jean Valjean, Perpignan (of.)- Perpinyà - Perpiñán, 29/05/2015 - 14:32

Ah si i tú dius LONDON (Oficial) o LONDRES?CARCASSONNE (Oficial) o CARCASONA. PHILIPINNES (of) o FILIPINAS ah... que ho dius en espanyol doncs nosaltres en catalá HUESCA és OSCA ....apa inventat un altre excusa aquesta "no cuela" traduit a l´espanyol per si no ho entens jeje

#24 Laughter, L'H - España, 28/05/2015 - 19:26

¡Pues sí que tiene la piel fina este tal Basté!... ¡con todo lo que ha salido de su boca respecto a los españoles.....!

#24.1 JoanMarti, VCJ, 28/05/2015 - 20:34

Lo millor es que tenia raó

#23 xipocata, sans, 28/05/2015 - 19:26

#10


La campanya separatista es va iniciar fa 40 anys, a Franco el varem aguantar 40 anys, total ja porten 80 anys patim totalitarismo. JA ESTA BE!

#23.1 Xipolleig, Barcelona, 28/05/2015 - 20:25

Tu ets un producte del fanatisme. No tens solució

#23.2 JoanMarti, VCJ, 28/05/2015 - 20:35

I tu no arribes ni a producte

#22 Neferu, Barcelona, 28/05/2015 - 19:20

Los insultos y descalificaciones por las razones que sean no se pueden permitir pero, de verdad que también me gustaría que en este diario se publicara también los insultos que se producen en el lado contrario, pues da la sensación de que nosotros ni insultamos,ni humillamos,ni descalificamos.

#22.1 hector, bcn, 28/05/2015 - 19:24

Que cuando un indepe hace el gilipollas, E-noticies no lo publica?? jajajaja si le falta tiempo!!!!