Publicitat
Comunicació · 31 de Gener de 2014. 14:43h.

Losantos a Arcadi Espada: "has tornat a beure?"

Retreu al columnista d'El Mundo un article "del més fastigós que he llegit en la meva vida"

El periodista Federico Jiménez Losantos, durant la tertúlia a esRadio, ha retret al columnista d'El Mundo -i un dels fundadors de C's-, Arcadi Espada haver escrit "un article anomenat Els Vençuts". "Ho sento, Arcadi, però és del més fastigós que he llegit en la meva vida. Del més repugnant", ha afirmat el periodista, a més de preguntar a Espada si "has tornat a beure?".

En l'esmentat article, Espada qüestiona la aparició d'"aquest partit Vox i rodalies, per exemple, basat en una ETA que ja no existeix". "Hi ha un Ortega Lara que va quedar al zulo i que ara no pot fer política", afegeix. "Per tant aquesta gent de Vox i voltants farien bé en dirigir la seva acció contra els enemics reals de la democràcia: els 300.000 bascos que justifiquen amb el seu vot els crims d'ETA, per exemple".

"O contra aquest govern català que vol impedir l'exercici de la democràcia a tots els espanyols", indicava. Espada atribuïa a Vox "la insidiosa sospita que és l'instrument d'un mer ajust de comptes populars. La qual cosa sabent que les seves consignes viatgen sobre un ressò d'herois i tombes no deixaria de ser francament desmoralitzador".

Losantos ha argumentat que "si Alejo hagués seguit al PP de Catalunya, Ciutadans no hauria hagut de crear-se". "Tu et sents en una categoria superior per poder fer política i negar-la a Ortega Lara? Has tornat a la SGAE o com deia Savater als de Batasuna, has tornat a beure?", pregunta.

El periodista ha recordat que "Ciutadans el vas fundar per defensar les llibertats individuals". "T'estàs posant al nivell de Bolinaga", ha afegit , a més de sentenciar que "això es publica el mateix dia que acomiaden Pedro J. i hi ha coses que no són casuals".

Losantos
Publicitat
Publicitat

64 Comentaris

Publicitat
#33 pep, manresa, 01/02/2014 - 10:37

La llàstima és que l'Espada no hi era físicament, hauria estat molt més divertit que haguéssin arribat a les mans amb el Fedeguico
La nostra determinació els esta posant molt nerviosos, millor, que se les vagin fotent

#33.1 pepe, andorra, 02/02/2014 - 02:52

lastima q los ultracatalanistas no tengais esa determinacion para pagar la secesion de vuestro bolsillo o para rechazar los 7000 millones regalados por montero a la quebrada cheneralitat. Al final siempre es la pasta.

#33.2 pep, manresa, 02/02/2014 - 12:36

Com diria el Losantos a l'Espada,,, pepe, has tornat a beure?

#32 Pablito, Barcelona, 01/02/2014 - 09:54

Cuanto diga Jiménez Losantos está claro que no es dogma de fe, pero si debe tenerse en cuenta ya que pocas veces se equivoca y predice como los buenos profetas lo que pueda suceder.
Hoy es un ejemplo vivo de cómo se hacen las cosas en periodismo, te guste o no lo que dice. Es envidiable su valentía

#32.1 fins els c..., aqui no alla, 01/02/2014 - 12:42

ALELUYA!! PROFETA I DE LOS SANTOS.

#32.2 Desacord total, bcn, 02/02/2014 - 00:52

Doncs, des del meu punt de vista, és un periodista nefast. Insulta, calumnia, ataca sempre... Per a mi, és l´exemple del que no ha de ser un periodista. Crec que és una persona ressentida, incapaç de ser constructiu.No fa cap bé a la societat.

#32.3 Periodistes, bcn, 02/02/2014 - 00:56

Prefereixo mil milions de vegades una persona com Pablo Iglesias, de La Tuerka. Això sí que és un tipus valent!!! Losantos és un periodista destructiu.

#31 luis, barcelona, 31/01/2014 - 23:14

A Els nostres somnis
hi havia una vegada un tipus que somiava truites i es va despertar amb els ous a la mà

#31.1 Pffffff, bcn, 02/02/2014 - 00:57

Quin gran argument, oi?

#30 Els nostres somnis, són els seus malsons, 31/01/2014 - 22:52

Els enemics de la democràcia són els mateixos enemics de Catalunya

http://www.youtube.com/watch?v=vdwJjdRDc60

No podran res danvant un poble unit, alegre i combatiu. Visca Catalunya lliure!

#30.1 Unit, alegre i combatiu, bcn, 02/02/2014 - 00:59

Visca Catalunya lliure! Aquest vers del gran poeta valencià ens indica el camí. I ho estem fent bé. Endavant.

#30.2 pepe, andorra, 02/02/2014 - 02:49

q chiste mad bueno. Alegre unido y combativo. Es q me parto Solo hay q leerse los comentarios para dsrse cuenta de q no es asi. Seguro q en 1991 alguien dijo lo mismo en Yugoslavia.

#30.3 pep, manresa, 02/02/2014 - 12:41

Ioguslàvia ja fa anys que no existeix pepe, pot ser que dintre de 23 anys Espanya existeixi, però Catalunya no hi serà
Bye, bye

#29 Els nostres somnis, són els seus malsons, 31/01/2014 - 22:46

Els enemics de la democràcia són els mateixos enemics de Catalunya

http://www.youtube.com/watch?v=vdwJjdRDc60

No podran res danvant un poble unit, alegre i combatiu. Visca Catalunya lliure!