Publicitat

La cadena omet l'agressió inicial de Mourinho a Vilanova

El canal 24H de Televisió Espanyola va manipular un vídeo on només es veia que el segon entrenador del FC Barcelona, Tito Vilanova, havia agredit José Mourinho, sense explicar que abans havia estat el portuguès qui li havia ficat un dit a l'ull.

"En un momento determinado Vilanova ha golpeado a Mourinho que en en esos momentos estaba de espaldas". "Imagen, sin duda, para la polémica", ha afegit el periodista de TVE.

Posteriorment, l'ens públic va rectificar i va emetre la seqüència completa de l'acció, on es veu com Mourinho li fica un dit a l'ull al segon tècnic del FC Barcelona. A la seva plana web, TVE ha posat una informació titulada "Mourinho fica el dit a l'ull a Tito Vilanova" i l'il·lustra amb una fotografia de l'agressió.

Vilanova, just abans de colpejar Mourinho
Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#21 Quim, Pineda de Mar, 20/08/2011 - 23:05

Mou és el millor fitxatge del Barça des de la seva fundació; ah i l'ha pagat el R.Madrid.

#20 Serafín, bcn, 19/08/2011 - 13:45

Lo que está claro es que Vilanova también agrede a Mou. Da igual si es antes o después, el caso es que es.
Recordemos que la tangana la inician los jugadores del Barça, y que se ven claras agresiones de Pinto y Villa.

#20.1 jose, madrid, 19/08/2011 - 21:23

Si claro a Pinto lo cogieron del cuello y nadie lo dice
Ozil le metio un empujon a Villa y este se reboto

#20.2 Pabs, valencia, 20/08/2011 - 11:00

exactamente que hace el barça para empezar la tangana? recibir una patada de marcelo? que mourinho pise a cesc? que le meta un dedo en el ojo a tito vilanova? recibir un gol en fuera de juego? estais locos los de la secta madridista.

#20.3 Ewf, Palma, 20/08/2011 - 22:46

Tú qué harías si alguien te mete el dedo en el ojo en un momento de tensión? De verdad, creo que estáis perdiendo la cabeza!

#18 Ricard, Reus, 19/08/2011 - 12:33

No hi doneu més voltes, quan algú es presenta com a salvador (Mou), i s'està desesperat (R.Madrid), acaba sent defensat quasi de forma religiosa. Amb nul esperit crític. Inclòs s'usa la falsetat, manipulació... x justificar l'injustificable. Comportament força comú en la psicologia humana.

#18.1 Ramon, Barcelona, 19/08/2011 - 13:43

Totalment d'acord. La humanitat és previsible i miserable. La història no fa més que repetir els mateixos miserables fets. L'home és un mamífer execrable, una plaga que no aprèn ni aprendrà mai.

#18.2 Yahveh, Jerusalem, 21/08/2011 - 18:28

Els éssers humans som tots uns miserables i uns penques, ens mereixem tot el dolent que ens pugui passar, i el pobre Tito Vilanova està carregant amb els pecats de la raça humana encarnada en aquest nou judes que és Mourinho i que representa el pitjor de tots nosaltres. Flageleu-vos germans!!!

#16 Pau Miserachs, Barcelona, 19/08/2011 - 10:50

Anem veien que continua la "comunicació" parcial, interessada i tendenciosa als mitjans públics. També veiem que no es prenen prou mesures per evitar-ho i que continua l'abús. Som encara a la transició, oi?

#15 Miquel, Barcelona, 19/08/2011 - 10:06

Què no ho veieu que al nano (que per cert és català) li han fet créixer la barba per a que no es noti tant que és un becari? Si, pobre, només fa que llegir el que li planten davant. Ell no pensa. Ell llegeix i punt. Al darrere hi ha els que manipulen...