Publicitat
Comunicació · 1 de Març de 2013. 09:53h.

Marhuenda titlla Navarro de "'tonto' útil del sobiranisme"

"La gent ja ha culpat Urdangarin, però la realitat és que no té feina"

Marhuenda titlla Navarro de "'tonto' útil del sobiranisme"

Marhuenda, en un debat

El director de La Razón, Francisco Marhuenda, ha criticat el líder del PSC, Pere Navarro, per votar a favor del dret a decidir. El periodista, durant un debat a Espejo Público d'Antena 3, ha assegurat que Navarro és "el 'tonto' útil del sobiranisme". Marhuenda també ha denunciat que "la situació és molt greu perquè estem davant líders febles".

D'altra banda, s'ha referit al fet que els Ducs de Palma no paguin la hipoteca des de fa sis mesos i ha lamentat que "la gent que ens veu, ja ha culpat Urdangarin, però la realitat és que no té feina".

En aquest sentit ha recordat la situació econòmica actual que explica que "ara ningú vulgui comprar la casa d'Urdangarin". Finalment ha sentenciat que "la vida privada del rei és la seva vida privada", motiu pel qual considera que "l'aparició de Corinna és una humiliació".

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#18 Vicents, Barcelona, 01/03/2013 - 16:53

Aviat, per culpa d'en Navarro ni en Marhuenda podrà mantenir els seus dos jaguars ni l'Urdangarin podrà anar a sopar a Via Véneto.
A on anirem a parar?

#17 Josep-Maria, Barcelona, 01/03/2013 - 15:42

Marhuenda és capaç de trobar "arguments" per defensar les coses més indefensables; "arguments" que només demostren el seu cinisme i desvergonyiment. També és expert en indignar-se i fer el ploramiques amb falses amenaces (Quantes vegades no ha dit "Me'n vaig, no tornaré més a aquesta tertúlia..."

#16 spanish, Madrid, 01/03/2013 - 13:52

a los discpacitados nacionalistas les molesta que alguien dude sobre su estabilidad mental es normal que se cabreen pero eso no les quita el problemon

#16.1 independencia, bcn, 01/03/2013 - 14:36

el problemon lo teneis vosotros que dentro de muy poco se os va acabar mamar de la teta catalana...y vaya problemon!!!

#16.2 Albert, Terrassa, 01/03/2013 - 14:47

spanish no t'han apretat prou la camisa de força avui, o s'han oblidat la medicació? Va quietet a veure si pendràs mal, degenerat.

#16.3 Gran argumentador, bcn, 02/03/2013 - 00:20

Spanish, els teus ARGUMENTS fan admirar tot aquell que et llegeix.
I això que llegir-te no és fàcil perquè no escrius gens bé...

#16.4 Doctor..., bcn, 02/03/2013 - 00:22

Els nacionalistes espanyols també pateixen aquests transtorns, o només els passa als catalans, doctor?

#16.5 Evaristo, Jaén, 03/03/2013 - 11:44

¿ Tonto útil, permitidme que disienta, la categoría de tonto útil le viene grande, lo dejaremos en tonto inútil. Conviene ejercer la generosidad con sujeto tan limitado.

#16.6 Evaristo, Jaén, 03/03/2013 - 11:47

Els nacionalistes espanyols...ya comenzamos con la cantinela. Pérfidos nacionalistas españoles que han alumbrado el Estado más descentralizado de Europa, y acaso del mundo, permitiendo simplonamente que estos semovientes periféricos se les suban a las barbas y declaren sus privilegios.

#15 maria, bcn, 01/03/2013 - 13:42

te tota la raó en dir què no té feina, jo tampoc i no vaig a sopar a fora ni vacances mil,lionaries,
Ah ...intento pagar la hipoteca cada mes,

#14 ton, sallent, 01/03/2013 - 13:17

hi ha alguna feina de les que fa que no la fa bé. Dona classes a la universitat, és director de La Razón, fa de tertul-lià a la tele i a les radios....No pot ésser que sigui un crack en tot.

#14.1 Terraxa, Terrassa, 01/03/2013 - 14:22

és un crack en res