Publicitat
Comunicació · 16 de Gener de 2022. 11:07h.

"No crec que Valents es mengi una rosca"

Manuel Trallero, periodista: "És una agència de col·locació d'expolítics"

"No crec que Valents es mengi una rosca"

El periodista i escriptor Manuel Trallero ha assegurat en el canal de Youtube de Xavier Rius ha vinculat el projecte de Valents, la formació d'Eva Parera, "amb l'ambient prebèl·lic" i ha pronosticat que "no crec que Valents es mengi una rosca".

Trallero considera que la formació que vol aglutinar els corrents contraris al nacionalisme "no crec que sigui una bona alternativa" i ha remarcat que "s'ha convertit en una agència de col·locació d'expolítics". "Es menjaran menys rosques que el cavall d'Àtila en marbella, però el temps decidirà si hi ha lloc o no per a noves aventures després del fiasco de Ciutadans", ha reblat.

Finalment, Manuel Trallero ha assenyalat que "el peix està venut a nivell electoral a Catalunya" i ha remarcat que "serà molt difícil trobar un lloc per on colar-se". "Els blocs estan molt ben definits i serà força problemàtic moure fitxa", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#11 hospitalense, hospitalet, 17/01/2022 - 23:07

lo mejor el psc

#10 JOSEP PAGÈS AVI DE CARDEDEU , VALENTS RESTARA VOTOS AOTROS, 17/01/2022 - 19:31

Manuel tu como yo y mucha gente ,sabemos ,QUE SI VALENTS Se presentan ,perjudicaran i molt al P.P. , CIUTADANS I VOX .Ya que les restara Votos es un Fet no pas Paraules LA DRETA ESPAÑOLA a Catalunya estara muy Dividida Tanto como lo esta LA Dreta Catalana se rompio cuando estallo C.I.U. por los aires ME ENCANTA SE PRESENTE VALENTS ,.

#9 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 16/01/2022 - 19:40

Yo no sé lo que hará Valents, pero sí sé lo que hará el partido liberal progresista catalán español y europeo Cs: luchar con la máxima valentía para seguir adelante y mejorar la vida de los ciudadanos; igual que en 2009, cuando ya se le daba por muerto.

#9.1 pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 17/01/2022 - 13:23

La verdad es que C´s son el partido más completo que te puedes echar a la cara: Españoles, catalanes, europeos, liberales, socialdemócratas, de centro- derecha, de centro- izquierda, progresistas, conservadores... un poquito la carta a los reyes magos, vamos... luego se enfadan porque sus amigos los llaman "la veleta naranja"XDDD...

#8 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 16/01/2022 - 19:14

Hay mucha polarización.Si Valents quiere ser un partido útil,debe trabajar mucho y ya lo dijo el responsable de prensa en la entrevista anterior a este portal;no pueden permitirse cometer errores

El status quo en Cataluña está fatal;son muchos años de intento de homogeneización bajo el paraguas nacionalista de una sociedad heterogénea

#7 Marcial Heredia, el circo de la tele, 16/01/2022 - 16:04

Ya tarda en salir el señor Trallero con el gorro potter y la giganta chiva de cristal. Habla del fiasco de Ciudadanos. Al millón de votos que hizo palidecer el omnipresente poder nacionalista le llama fiasco. El episodio rompió muchos tabús y medio verdades. Si se podía. Un bonito punto de partida para hacerlo mucho mejor. Sin socialistas, claro.