Publicitat
Comunicació · 19 d'Abril de 2013. 15:28h.

"No et vull insultar, però t'insultaré"

El professor Andreu Mayayo s'enfada amb el diputat del PPC, José Antonio Coto

El professor d'història contemporània de la UB, Andreu Mayayo, i el president de Noves Generacions del PPC i diputat, José Antonio Coto, han tingut una petita disputa a 'La Rambla' de BTV. Quan es parlava del procés independentista, Mayayo li ha dit a Coto "no et vull insultar, però si ho haig de fer ho faré!". El professor ha afegit que "ja és hora que puguem dir la nostra" mentre que Coto ha seguit insistent que Catalunya no vol ni una consulta ni una independència.

Per la seva banda, l'escriptora Cristina Fallarás ha donat la seva opinió sobre les paraules del bisbe d'Alcalà d'Henares que ha relacionat els avortaments amb una conspiració per reduir la població mundial: "dir-li comensal a un nen –com ha dit el bisbe d'Alcalà d'Henares- és propi de la sexualitat bizarra que tenen els mossèns".

Mayayo i Coto
Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#7 Cotopotkin, Vic, 20/04/2013 - 00:44

Democráticamente se puede defender todo....excepto un referendum, que vendria a ser la máxima expresión de la democracia...juas, juas....bueno, os dejo, que sale el Rivera en Intereconomia

#7.1 drk, BCN, 22/04/2013 - 14:31

Y dale ! aquests de C's no tenen cura .
Temps si que en tenen ¿cobreu del CNI?
Juas, juas, juas

#6 Gerard, Barna, 19/04/2013 - 21:07

Sospito que per fer-se del PP et fan una prova i si est massa llest i no ets un ninot amb capacitat per repetir les instruccions fins a l'extenuació et rebutgen, però aquest Coto supera tots els límits. No es pot ser més curtet.

#5 Ni Fu, Bcn, 19/04/2013 - 19:50

Jolines....yo tambien me quiero ir de España, me quiero independizar......de España y de Cataluña. Me da que hay muchos como yo.
Y si pedimos nuestra independencia ?
Nos dejarán una partecita de España para independizarnos ?
Nos la prodremos tomar por nuestra cuenta ?

#5.1 Javier Leal, Barcelona, 19/04/2013 - 20:37

Es que yo me quiero independizar de Cataluña, y mucho !!!! ¿ cuándo podré decidir que NO QUIERO SER CATALÁN ? Yo también quiero mi ´DERECHO A DECIDIR QUE NO QUIERO SER CATALÁN. Barcelonés, y punto final. Catalán NO.

#5.2 Gerard, Barna, 19/04/2013 - 21:10

Javier, deixar de ser català és facilíssim, especialment a l'estat espanyol. Però és que també ets pots traslladar on vulguis de la UE (de moment) i passats un anys demanar la nacionalitat. Ningú t'ho impedeix. Aquesta demagògia teva de costellada potser funcionava als anys 80, ara ja no.

#5.3 David, L'Hospitalet, 20/04/2013 - 01:05

Ser de Barcelona de Catalunya ho tens magre, però pot ser barcelonès de Mèxic, Filipines, Venezuela, Ecuador hi ha 54 ciutats i pobles que es diuen Barcelona, ja saps Javier pots triar la Barcelona que més t'agradi.

#5.4 xavier, granollers, 20/04/2013 - 11:04

recordar a aquests nacionalistes castellans que la dada de que marxen cada any 16000 milions la va donar el seu congreso de los diputados..... però com que són nacionalistes españols no volen ni llegir ni escoltar,,.... i s'han quedat penjats defensant la pobresa,...si marxen milions=pobresa.

#4 Josep Maria, salou, 19/04/2013 - 18:40

no calia insultar-l nomes dient que és un ( nets de ..........) perdo pepero ja esta ttot dit t¡ho ha m'entes

#3 rafa, lleida, 19/04/2013 - 17:33

Pues claro que si, insulta y si puede ser le das un tortazo, es lo único que falta. Esto se esta poniendo interesante, empiezan a gustarme las tertulias. No piensas como yo ? pues te insulto. venga venga. Mare de Deu lo que nos queda por ver.

#3.1 Gerard, Barna, 19/04/2013 - 21:12

Jo he vist absolutament el contrari: En Mayayo intenta donar una dada objectiva en el seu torn de paraula i un maleducat sense gaires llums que només concep la seva doctrina, anomenat Coto, l'interromp contínuament per no pensar com ell amb mentides i xifres equivocades.

#3.2 JdB, La Selva.GI, 21/04/2013 - 08:09

tens un problema realment grotesc, però segurament et be donat.