Publicitat

Malestar a la Generalitat després que el TSJC revoqués el veto a Xavier Rius

"No pots fer el show"

El secretari de mitjans de comunicació, Oriol Duran, s'ha dirigit al director d'e-notícies, Xavier Rius, assegurant que "no pots fer el show. "Una cosa és el periodisme i fer preguntes", ha afegit en una conversa en la tornada de Rius a les rodes de premsa del Govern, després que El TSJC ordenés el retorn de la seva l'acreditació.

"T'estic dient que preguntis amb educació, només això, preguntar de manera educada cap a la persona que parla. Crec que això se li demana a tothom i és el que t'estem demanant", ha manifestat Oriol Duran.

"Perdoni, després de dir-me 'racista' i 'masclista' vostè m'està demanant educació?", ha replicat Xavier Rius. "Jo sempre demanaré educació i sempre demanarem que en aquesta sala de premsa que hi hagi educació. Que tothom quan faci preguntes ho faci de manera educada, que quan hi hagi un portaveu se'l respecti", ha contestat el secretari de mitjans de comunicació.

"I em pot dir en què he faltat al respecte a la portaveu", ha preguntat el director d'e-notícies. "Vols que faci una recopilació? No recordes la pregunta per la qual et van fer fora? No has vist com has tractat a la portaveu? Per favor, home, per favor", ha contestat Oriol Duran.

Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#29 Petersellers, Barcelona, 28/12/2021 - 08:32

Le debemos mucho, Sr Rius. Siga siendo incómodo para el poder. Un abrazo

#28 pepe, andorra, 27/12/2021 - 11:41

y desde cuando lo q es el respeto y la educación lo decide un político? De ninguna manera fue una falta de respeto y de educación, mas cuando se permite desde instancias publicas hacer lo mismo a personas q no son del gusto del separatismo. Inventarse supuestas faltas de respeto es propio de totalitarismos y dictaduras.

#27 LoisA, Tabarnia, 27/12/2021 - 10:43

Lamentablemente se agarraron como un clavo ardiendo a lo que dicen falta de respeto a la portavoz para no ir al fondo de la cuestión, la famosa frase del aprendiz de cómico, el degradar repugnantemente a una menor y desde un medio público subvencionado. Es el nivel profesional de este sujeto sin talento alguno.

#26 Doctor, Barcelona, 26/12/2021 - 16:12

"¿No recuerdas la pregunta por la que te echaron?" Ahí le han faltado reflejos Sr Rius, pues la respuesta es ¿y dónde quieres que te mande el fallo judicial que dice que fue una arbitrariedad? le tenían ganas y aprovecharon que el Pisuerga pasa por Valladolid, pero la lazicada les salió por la culata

#26.1 serd, Asturias, 27/12/2021 - 09:09

Pufff, hubiera sido brutal, de los mejores zascas de la historia

#25 Marcial Heredia, el circo de la tele, 26/12/2021 - 13:36

No les gusta este show. Solo les divierte el del Jairo. Cópielo señor Rius, cópielo por un día, aunque sea feo eso de copiar. Verá como se ríen a carcajadas con eso de las felaciones.