Publicitat
Comunicació · 2 de Març de 2012. 11:20h.

Nolla acusa 'Punto Pelota' de "frau"

El director de Mundo Deportivo denuncia l'"obsessió incomprensible" de Pedrerol

Nolla acusa 'Punto Pelota' de "frau"

Santi Nolla i Josep Pedrerol

El director de Mundo Deportivo, Santi Nolla, ha acusat 'Punto Pelota' de "suplantació, abús de confiança i frau" per la peça que va gravar amb el president de l'Hospitalet, Miguel García, per tal de treure informació a la directiva del FC Barcelona sobre la renovació de Pep Guardiola. En aquest sentit, argumenta que "el Barça ha retirat l'acreditació als redactors de 'Punto Pelota' per suplantar la personalitat d'un periodista".

En un article, el periodista expressa que el presentador del programa d'Intereconomía, Josep Pedrerol "va faltar a la veritat" en criticar l'enquesta de Mundo Deportivo perquè la paraula no apareixia a l'enunciat de l'enquesta, "sí la paraula denúncia, que és diferent". També ha negat que hi hagi "connivència amb el FC Barcelona".

Després de l'intercanvi de missatges entre l'un i l'altre, Nolla considera que Pedrerol té "una obsessió incomprensible" amb el el diari esportiu del Grupo Godó, perquè "més d'un mitjà va publicar la mateixa enquesta".

En aquest sentit, ha demanat que "si volen fer audiència que la facin amb altres. Nosaltres només som culpables de donar una notícia i posar una enquesta, és a dir, fer periodisme, sense suplantacions" i dóna les "gràcies per la publicitat i per deixar clar que hi ha dos móns".

Per últim, recorda que "no hi va haver periodistes de Madrid mostrant la seva solidaritat" quan al 2002 "un redactor de Mundo Deportivo, Óscar Zárate, va ser vetat pel Reial Madrid i no se li va deixar accedir a la Ciutat Esportiva -entrenament i roda de premsa en una prèvia d'un Madrid-Barça- perquè la línia editorial del diari no agradava als dirigents blancs, segons van dir".

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#6 -emilio, a, 03/03/2012 - 10:55

Los que intervienen en Punto Pelota pretenden que su reunion de porteras tenga rango de periodismo. Como si los de Salvame se quisieran comparar a La Clave o Carracuca a un persona de inteligencia media.

#6.1 Alvaro, Bcn, 03/03/2012 - 11:57

A carracura mejor dejarla tranquila hasta que resuelva su problema de identidad y decida quien es, maria o carracuca.

#5 PPLANDAL, GIRONA, 02/03/2012 - 23:21

"Tanto monta monta tanto Isabel como Fernando"

#4 carracuca, barcelona ESPAÑA, 02/03/2012 - 13:57

maria, bcn, se puede decir más alto pero no más claro, !!!merengues y culés, la misma m...es!!!. El Nolla es uno de los dinosaurios de la caverna mediática de aquí al servicio total y absoluto del pensamiento único qatarí/culerdo al que adulan y con el que babean día y noche.

#4.1 Despertaferro, Ripoll, 02/03/2012 - 15:52

Tu deus ser de l'Espanyol, no? Be, segons tu, del Español. No entenc d'on et ve aquest odi malatis cap al Barça. Ni us vam trincar la primera uefa (merit de'n Clemente) ni la segona (merit del Sevilla). En Tamudo ens va fer perdre una lliga, que mes voleu? Que deixem de guanyar lligues i champions?

#4.2 no despertis ferru, Barcelona, 02/03/2012 - 17:11

que desaparezcais , eso es lo que queremos

#4.3 Despertaferro, Ripoll, 02/03/2012 - 19:17

Aixo no passara, t'hauras de fotre i veure-n's guanyar i perdre a tots els medis de comunicacio, d'aqui i de fora d'aqui.

#3 Onofre, La Fullaca(Osona), 02/03/2012 - 12:55

Als diaris esportius els convé la "marxa".Sense ella no vendrían rés.De segur que En Pedrerol i el Nolla dinan plegats.

#2 maria, bcn, 02/03/2012 - 12:48

Santi Nolla, com el seu Pare un aleccionat per el regim del Qatarcelona, tota la prensa de bcn esta a les ordres de tots els mitjans de la regiò de Cataluña, per ells no hi ha cap mes club que Qatarcelona.!!

#2.1 Concepció, Barcelona, 02/03/2012 - 13:07

Molt ben dit Maria!, has molt ben pensat que entre uns impresentables, a tu ningú et guanyava, i has presentat les teves credencials, i ara a veure, a veure, qui de tots és més repugnant. Saps que Mary?, ets imprescindible en aquest joc.

#2.2 Xev, Barcelona, 02/03/2012 - 13:12

Ja que et dignes a escriure en català, el nostre país es diu Catalunya, no cataluÑa. Ja es veu de quin peu calses.

#2.3 Xev, Bcn, 02/03/2012 - 13:14

Ja que escrius en català, escriu bé el nom del nostre país Catalunya i no CataluÑa. Ja es veu de quin peu calses.

#2.4 carracuca, barcelona ESPAÑA, 02/03/2012 - 14:00

Xev, bcn, pues si no quieres caldo, ¡¡¡toma dos tazas!!!, te guste o no te guste(mira tu DNI) al único país al que tú perteneces es ESPAÑA y esta región española que ni siquiera os aclaráis como se le ha de llamar (pais, nación, principat, comunitat aut....) se llama CATALUÑA.

#2.5 Españacaca, València - PAÏSOS CATALANS, 02/03/2012 - 23:22

































Maria Carracuca, eres un/a ignorante.