Publicitat
Comunicació · 1 d'Agost de 2019. 09:38h.

Núria Roca: "Em vaig alegrar de sortir de TV3"

La presentadora explica que a partir de l'1-O "va ser un despropòsit"

Núria Roca: "Em vaig alegrar de sortir de TV3"

La presentadora Núria Roca ha parlat sobre la seva etapa a TV3 en una entrevista a El Mundo i ha manifestat que "em vaig alegrar de sortir d'un lloc on realment no volia estar". Roca, que va ser un dels fitxatges estrella de la temporada 2017 per presentar l'"A tota pantalla", va ser acomiadada per burofax després que la cadena suspengués l'emissió del seu programa per informar del procés.

Núria Roca explica que "l'1-O em va agafar allà" i remarca que "a partir d'aquí, tot va ser un despropòsit". En aquest sentit, defensa que ella vol fer "entreteniment i comunicar", però "una altra cosa, no".

Finalment, admet que va acceptar la proposta de la televisió pública perquè "em semblava un lloc absolutament inhòspit", però diu que Em "vaig anar a TV3 perquè es va acabar la ràdio; si no, mai me n'hagués anat". "Sóc kamikaze, però no tant. No ens van renovar", sentencia.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#14 Pere, Girona, Spain, 01/08/2019 - 20:34

Normal. Una dona cosmopolita es incompatible amb una televisió de poble i infantil.

#14.1 Agente Franlopa, Ciudagramos, 02/08/2019 - 07:50

Us prefiere Control de Fronteras,eh pillín?

#14.2 Sergi, Bcn, 02/08/2019 - 08:46

Purria, no te cansas de hacer el ridículo?

#13 Juan, Barna, 01/08/2019 - 18:15

Que tendrà el procés que atrau a tant valencià i argentí

#12 Agente Franlopa, Ciudagramos, 01/08/2019 - 17:03

Esta en marcha una encuesta sobre el cabo Fran,OS animo a participar!!!!
Se puede votar y no te pega la policía!!!!!

#12.1 Al agente franlopa, Barcelona , 01/08/2019 - 18:47

Tranquilo que cuando vuelva Fran a vivir a tu casa, tendrás tiempo de reconquistarlo

#12.3 Decebut, bcn (tbn), 01/08/2019 - 22:13

MIentras tanto, podrías ir a verlo de vez en cuando y desearle buenas noches con un megáfono.

(P.D.: si lo haces, avísanos)

#12.4 Barretina a rosca, Black hole, 01/08/2019 - 22:50

Aunque el Purriasco se vista de mona, onanista se queda.

Que perra ha cogido este mente estrecha.

#12.5 Sergi, bcn, 02/08/2019 - 10:18

Purria, tu forma de escribir tan lamentable te delata...PA TE TI CO. BOLUDO!!

#10 Vicenç Pardal, Villagüevo, 01/08/2019 - 15:25

Esta chiqueta és una vergonya per a València.No com un servidor,que és un exemple de patriotisme pancatalà.

#10.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 01/08/2019 - 16:40

Lo Rappel del procés. Les encerte totes vostè

#10.2 Agente Franlopa, Ciudagramos, 02/08/2019 - 07:52

Y el cabo Fran una vergüenza para la benemérita,aparte de dejarlos en evidencia

#8 Marc, Barcelona, 01/08/2019 - 13:46

Debe ser muy chocante para una persona normal meterse en el epicentro de semejante secta y verse rodeada de semejante fauna.

#8.1 Agente Franlopa, Ciudagramos, 02/08/2019 - 07:53

Si,debe ser duro la prisión para el cabo Fran