Publicitat
Comunicació · 30 de Gener de 2023. 17:20h.

Oferta de 8tv a Joel Díaz

Proposen que el programa es digui "Puta censura"

Oferta de 8tv a Joel Díaz

La cadena privada 8tv ha aprofitat la renúncia de Joel Díaz com a presentador del programa Zona Franca de TV3 per proposar-li que se sumi al seu equip i ha proposat que el programa es podria dir "Puta censura". "Sí, volem a Joel Díaz, Manel Vidal i tot l'equip a 8tv", ha manifestat des del seu compte de Twitter.

El propietari de la cadena, Nicola Pedrazzoli, ha compartit el tuit i ha pregat a Díaz que "us volem amb nosaltres". "Ara és el Moment, això no pot acabar així. Tenim collons, vosaltres?", li ha preguntat.

El tuit de 8tv s'ha publicat un quart d'hora després que Díaz anunciés que ha renunciat a presentar el programa perquè considera "inacceptable" l'acomiadament del col·laborador Manel Vidal per un gag on comparava el PSC i els seus votants amb nazis.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#16 Caganer, BCN, 01/02/2023 - 09:24

Este tío debería estar condenado por delitos de odio..

#15 Sergi Sergio, Barcelona, 31/01/2023 - 17:12

8 tv quiere ser la tv3 privada iran recogiendo las migajas que suelte tv3, da igual, total la ven 4 gatos mal contados.

#14 No soy nadie, Esplugues de llobregat, 30/01/2023 - 20:53

Con un poco de suerte y por mucha subvención que reciban acabarán cerrando, a ver si ponen un canal de adivinos, ruletas de la fortuna, teletiendas mil y algún reality tipo "la isla de los canis"

#13 Decebut, bcn (tbn), 30/01/2023 - 20:46

Para ser seres superiores tienen una cierta obsesión con cierta palabra, ¿no?

#9 De TV3 a 8tv, Barcelona, 30/01/2023 - 19:09

Aquests arramben amb tot el que hores d'ara estorba a TV3, una sucursal privada de la tele.lazi