Publicitat
Comunicació · 29 de Febrer de 2012. 09:03h.

Pedrerol: "Madrid tracta molt bé els catalans"

"El respecte que el madrileny li té a Catalunya és brutal"

Pedrerol: "Madrid tracta molt bé els catalans"

Pedrerol

El presentador de Punto Pelota, Josep Pedrerol, en una entrevista a El Periódico, confessa que s'ha sentit "traït" pel director del Mundo Deportivo, Santi Nolla, i pregunta "si alguns dels meus companys té la mateixa llibertat que jo, que puc criticar el Barça i el Madrid. Algun mitjà de Barcelona pot criticar Guardiola?".

El periodista, que asegura que "no sóc ni de dretes ni d'esquerres, jo parlo de futbol",  afirma que "Catalunya és molt respectada a Madrid. El respecte que el madrileny li té a Catalunya és brutal. Dono fe que Madrid tracta molt bé els catalans".

Igualment apunta que "per a mi Guardiola és intocable" i reconeix que "no em molesta que diguin que som el 'Sálvame' de l'esport. És veritat que cridem molt".

Publicitat
Publicitat

78 Comentaris

Publicitat
#45 Miquel, Barcelona, 01/03/2012 - 21:56

Collons, només faltaria, els hi paguem tot!

#45.1 Joan, Bcn, 02/03/2012 - 10:47

A los de Madrid?
Con comentarios como el tuyo aun resulta mas meritorio....

#44 pepalmogaver, Rep. de Gràcia, 01/03/2012 - 10:26

Jajajajaja....Molt bó aquest xist !!. Sembla un Xist del Montilla !!!. Aquest Pedrerol és un xistós de veritat !!

#43 LLCR59, Banyoles, 01/03/2012 - 10:21

Sort que ens tracten bé els de Madrit!!!
No vull ni imaginar-me si ens tractessin malament!!!

#42 robert, mataró, 29/02/2012 - 22:19

No us en fieu. Els espanyols odien tot allò català.

Els madrilenys menjen nens catalans. Son una altra raça aquests madrilenys; així ens ho explicà Carretero; el Déu dels Catalans.

#42.1 Gerard, Barna, 01/03/2012 - 06:09

Es nota que no has escoltat mai el que diu en Carretero. Estàs demostrant tots els prejudicis dels quals pretens enfotre-te'n. Tècnicament díriem que t'has fotut un auto-gol per l'esquadra.

#42.2 Gerard, Barna, 01/03/2012 - 06:10

I no, el problema no són el madrilenys sinó els poders fàctics que hi habiten, badoc.

#42.3 Jordi, Madrid, 01/03/2012 - 11:37

Visc a Madrid i soc català, estic casat amb una madrilenya.
Enn general no hi ha problemes, a excepció d'algun comentari d?algun ignorant. Però el perfil del personal amb el que tracta el senyor Pedrerol i mes concretament el seu entorn de treballar son justament els que alliçonen.

#41 Javier, Soria, 29/02/2012 - 19:26

En el 99% no te tratan mal por ser catalán en ningún sitio (tampoco se pide que enseñes el DNI). Es más como somos muchos los que hemos estado en Cataluña y nos han tratado muy bien, cuando estás con alguien catalán lo tratas con especial amigabilidad. Madrid es un sitio de trato amable y abierto