TV3 ha liderat el rànquing d'audiència a Catalunya durant el mes de febrer, la qual cosa augmenta a sis els mesos en què la televisió pública catalana ha estat la més vista. La quota de pantalla ha estat del 14,5%, tres dècimes més que al gener.
La cadena dirigida per Mònica Terribas, segons dades de Kantar Media, ha superat al febrer Tele 5 per 2,2 punts de diferència, la segona cadena classificada, que ha obtingut el 12,3%. TVE ha quedat en tercer lloc, amb l’11,1%; Antena 3, en quart lloc, amb el 9,6%; La Sexta i Cuatro, en cinquè i sisè lloc, amb el 6,4% i el 5,9%, respectivament. La 2 ha obtingut el 2,3%, i el 33, l’1,3%.
Per grups empresarials, el de Televisió de Catalunya han estat líder, amb el 19,3% de quota i 7 dècimes més que al gener. La resta de grups empresarials han tingut al febrer: el de Televisió Espanyola, el 17,2%; el de Tele 5, Gestevisión, el 16,8%; el d’Antena 3, el 16,1%; el de La Sexta, el 7,7%; i el de Sogecable, el 6,8%.
TV3 ha estat líder 19 dies dels 28 del mes i es manté líder des de setembre del 2010. TV3 manté també el liderat del rànquing dels 40 programes més vistos. Dotze dels primers quinze de la llista són d ela cadena pública catalana.
D’altra banda, el consum de vídeos als portals arriba a 1.500.000 hores i la web de TV3 se situa en el lloc número 34 de les més visitades al llarg de l’últim trimestre del 2010.