Publicitat
Comunicació · 25 d'Octubre de 2021. 11:02h.

Peyu deia que li xupés una menor d'edat

Però s'ha "autocensurat" en el tall penjat a internet, segons Vicent Sanchis

Peyu deia que li xupés una menor d'edat

El director de TV3, Vicent Sanchis, ha revelat que el tall de Bricoheroes que ha publicat Peyu al seu compte de Twitter "no és el tall íntegre, ell s'ha autocensurat" perquè segons ha explica, el gag que ha retirat la cadena "acaba fent referència a la filla de Letizia i que se la xupi la filla també".

Sanchis ha exposat en una entrevista a Catalunya Ràdio que "a l'escena no es parla de la monarquia, es parla d'una dona i de la seva filla menor d'edat" i, en aquest sentit, ha deixat clar que "una televisió pública no pot travessar aquesta línia". "Pot ser considerada masclista i fins i tot pedòfila i aquest límit no es pot creuar", ha advertit.

El màxim responsable de TV3 ha apuntat que "és possible decidir quins continguts pot emetre una televisió pública" i ha assenyalat que no ha retirat el gag per "estalviar-me problemes polítics". També ha recordat que "els hem defensat en tots els sentits i de totes maneres" i ha lamentat que Peyu carregués contra la cadena amb "falsedats".

Publicitat
Publicitat

40 Comentaris

Publicitat
#42 De-MAS-Cràzya, Barcelona, Lemmings Land, 02/11/2021 - 09:52

La única palabra sensata del gag es cuando Peyu le dice "Malparit" a Jair. Contrariamente a lo que pueda parecer, el nombre Peyu no proviene del vasco Peio, sino del participio andaluz Peío (con acento en la i). Aclarado queda así el modo en que ambos engendros llegaron a este mundo: malparido el uno y cagado el otro. De ahí su humor de mierda.

#41 JOSEP PAGES AVI DE CARDEDEU, LI AGRADA MOLT XUPAR POLLAS , 31/10/2021 - 19:54

AIXO SUENA A PEDERASTRA balla hasta suena a delito estas palabras Son los que abusan de menores QUE LI XUPE UNA MENOR ¿ SU HIJA LE HIRIA BIEN LO HISIERA ?, HO Su sobrina .Pero puestos a decir barbaridares podria dir LI XUPES LA PRESIDENTA DEL PARLAMENT .Aqui no abria ningun delito .ESTE SE LA DEU XUPA AL DIRECTOR DE TV-3 JA JA

#40 Nombre de César Tengo, El Prat de Llobregat, 27/10/2021 - 07:11

es homofobia entre otras cosas.
La cosa cambia y mucho, cuando se habla de menores, hijos de políticos, artistas, empresarios, pero parece que meterse con algún miembro de la Familia Real, sale de momento gratis.

#39 Nombre de César Tengo, El Prat de Llobregat, 27/10/2021 - 07:09

SI yo en un medio público expreso (en primera persona) que a quien sea (conocido por mi o no, que me caiga mal, que piense diferente que yo, sea hombre o mujer) que ojalá una "vidalenca" vaya tamaño Nacho Vidal, entre por donde acaba la espalda, a lo bravo (mayor daño en caso de hombres por lo de la hombría) seguro que alguna asociación diría q

#38 Nombre de César Tengo, El Prat de Llobregat, 27/10/2021 - 07:06

Yo independiente de menor o mayor de edad, creo que no es libertad de expresión, aunque hable en primera persona (el humorista) de sus sueños húmedos (para mi tarado mental político). Ahora vamos que me quitáis el argumento de las manos: ninguna asociación feminista que yo sepa ha dicho nada así como alguna asociación de defensa de los menores.