Publicitat
Comunicació · 27 de Juliol de 2013. 09:27h.

Polèmica perquè TV3 no ha posat un crespó negre per les víctimes de Galícia

Insults per la decisió de la cadena de no incloure el símbol de dol a la pantalla

Polèmica perquè TV3 no ha posat un crespó negre per les víctimes de Galícia

Imatge de la justificació de TV3

La decisió de TV3 de no posar un crespó negre a la pantalla, a diferència d'altres televisions, ha aixecat polseguera a la xarxa, especialment per les explicacions que ha donat la televisió pública a través de Twitter. A alguns no els ha agradat el to.

TV3, en resposta a un seguidor, ha argumentat que "mostrar un crespó com a símbol de dol és una opció que no han considerat els responsables de Televisió de Catalunya. Salut". Molts ho han considerat "una vergonya". També hi ha qui opina, però, que "el respecte a les víctimes no és posar un crespó o no. És informar com cal. I TV3 ho ha fet molt bé".

Igualment s'ha defensat que, en contra del que asseguraven alguns, han estat diverses les televisions que no han lluït el crespó, no només TV3. Tot i això, hi ha qui desitja que "Arturo Mas y TV3 se metan el crespón por el culo!". 

"Exigeixo la dimissió immediata de la cúpula de TV3 per negar-se a mostrar el dol mitjançant un crespó negre per accident tren a Santiago", s'afegeix. "Sóc catalana espanyola i estic avergonyida!! TV3 no sent el dolor de ferits i familiars no ha posat el crespó! Fins on arribaran!", sentencia un altre.

Publicitat
Publicitat

222 Comentaris

Publicitat
#107 angel, cataluÑa y TV3 no es espaÑa., 30/07/2013 - 00:14

el de tumoriras........... Soy andaluz y no me siento español, me siento mucho más catalán y de ser pañol suda. Morell podria ser cómo Vidal-Quadras.

#106 angel, cataluña y TV3 no es españa , 28/07/2013 - 23:58

Españoles de merdetes. El foc de l'any passat vau dir que cremesin tots els catalans allà a l'Empordá. L'accident del tren mès d'un va dir que en compte de passar per Galicía hauria d'haver passat a Catalunya. Fastigosos Cacañoles.

#106.1 Marcos, Santiago, 29/07/2013 - 11:15

Ángel. Tu has leído bien lo que has escrito? Tu te paras a pensar sólo 5 segundos lo que dices? Las personas de bien se entristecen cuando pasa una desgracia, da igual Galicia, Cataluña, Valencia, Rusia, ... Da igual. Que mal te veo en tu patética forma de ver la vida.

#106.2 tumorirasentrepicapica, tarragona, 29/07/2013 - 13:12

tu eres muy tonto !!! pero q muy tonto te voy hablar en castellano xq me sale de ... mira he escuchado comentarios de todo tipo tan ofensivos por una parte como por la otra!! como un catalán y como orgulloso de ser español apellidándome Morell creo mostrar lo castellano que soy. eres un RETRASADO!!

#106.3 angel, cataluÑa y TV3 no es ecspaÑa, 30/07/2013 - 00:08

uyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, quina poooooooooooooooor, que miedooooooooooooo

#105 Francisco Javier, Boston, 28/07/2013 - 22:00

A los demás, sólo decir que poner o no un crespón en una pantalla es una opción. No tiene mayor importancia. La importancia viene cuando se intenta justificar esa opción usando argumentos absurdos y que sólo entendéis unos cuantos. Afortunadamente, se puede ser independentista y persona. Agur.

#104 Francisco Javier, Boston, 28/07/2013 - 21:56

Marcos, yo actualmente no vivo en España, pero he sentido mucho esta tragedia. Mi solidaridad con las víctimas, y un cordial saludo y mi admiración al pueblo gallego. En mi opinión personal, junto al postugués, el más auténtico y con más personalidad de la península.

#104.1 Marcos, Santiago, 29/07/2013 - 10:51

Francisco Javier muchas gracias. Gracias a personas como tu, todavía hay esperanza para que la sociedad en general vuelva a conocer el significado de la ética y moral. Un abrazo

#103 Francisco Javier, Boston, 28/07/2013 - 21:48

Claüc, por favor, pásame tu correo. La próxima vez que ocurra la desgracia, te enviaré mi posición GPS, la del accidente y la afilicación política del los finados. Así puedes aplicar tu implacable algoritmo, y me dices si debo sentir pena por esta pobre gente o no.