Publicitat
Comunicació · 27 de Febrer de 2014. 11:11h.

"Por encima de la verdad hay la unidad de España"

Homs revela el que "ens ha dit a la cara" un director d’un diari espanyol

El conseller de la Presidència, Francesc Homs, ha revelat que el director d’un diari espanyol -sense especificar quin- "ens ha arribat a dir, d'una manera directa i transparent, que 'por encima de la verdad hay la unidad de España'".

El portaveu del Govern, durant una interpel·lació de Ciutadans sobre els mitjans de comunicació, ha lamentat que "ja es pot imaginar que el seu compromís amb la informació, la veracitat i el contrast dels fets queda subordinat a un principi polític".

Homs, en aquest sentit, ha explicat que "alguns directors de mitjans de Madrid en han dit a la cara que el seu propòsit no és tant informar sinó ser tributaris de la militància d’una causa".

Finalment, ha dit que aquest compromís "és tan legítim com qualsevol altre, però en qualsevol cas ben lluny del compromís amb la llibertat d’expressió i amb el bon fer de la premsa".

Francesc Homs
Publicitat
Publicitat

73 Comentaris

Publicitat
#37 Roger, L'H, 03/07/2014 - 14:10

Antes roja que rota.... i tantas perlas que nos ofrecen los hijos del facismo.

#36 BEJOTA, BCN, 28/02/2014 - 15:20

Segons un informa del 'think tank' britànic gold mercury
Catalunya no té dret a la independència
L'anàlisi recorda que el dret a la determinació només és aplicable en dos supòsits: colonialisme o repressió. I cap d'aquests dos casos no es dóna a Catalunya.

#36.1 BEJOTA, BCN, 04/03/2014 - 15:06

Los grandes empresarios catalanes van a frenar en seco las aspiraciones independentistas de Artur Mas. Opinan que la situación "se le ha ido de las manos". Son defensores del mercado único español, en el que operan casi todos, y su preocupación és importantes multinacionales, como Nissan o SEAT.

#36.2 Daniel, Tallin, 02/09/2015 - 05:11

Segons un informe del "think tank" checoslovac pink lead, les opinions d'un grup d'anglesos passats d'Ale potser importen forca poc de cara al proces.

#35 pedro , Burgos , 28/02/2014 - 14:16

Dios creo España, y los españoles crearon la corrupción, el mangoneo y la ignorància! Un país maravilloso!
Quien quiere más?

Mejor hundidos!

Nos vemos en la cola del paro, saludos!

#34 ALVARO y el Frikazo, Bcn Española, 27/02/2014 - 21:50

Gandhi, Luter, Mandela, William Wallace, ATUR MARX... Menudo Mesias!

#TotaLaCulpaNoEsDeMadrid

#Como dijo Dali: Viva el Rey, Viva España y Visca Catalunya!!!

#AturMarxFRIKAZZZZOOOO

#33 ALVARO y el Duendecillo Estrellado, Bcn Española, 27/02/2014 - 21:11

¿Quién este este Duendecillo Estrellado?

Necesitamos a Roky, a Cleant Easwood, a Terminator, al Sargento Hartman, a Rambo, al Ejército Español y a todo hombre o mujer de buena voluntad que desfile y entre por la Diagonal cuanto antes.

#¿DesfilamosJuntos?
#LaVerdadEsQueCiuSeDesinfla...............