Publicitat
Comunicació · 28 d'Octubre de 2015. 19:30h.

"Pujol ja sap el que és la UDEF"

La periodista Susanna Griso diu que "ja se n'ha assabentat"

"Pujol ja sap el que és la UDEF"

Susanna Griso

La presentadora d'Espejo Público d'Antena 3, Susanna Griso, ha manifestat que l'expresident Jordi Pujol "ja sap el que és la UDEF" després del registre que va fer ahir la Policia Nacional al seu domicili de Barcelona.

Griso ha recordat les declaracions que Pujol el va fer el 2013 quan li va preguntar per un informe sobre presumptes comptes bancaris en paradisos fiscals. "Què cony és la UDEF?", va dir llavors Pujol.

"Quan Pujol deia 'la UDEF, què cony és la UDEF?'. Doncs ara ja ho sap. A hores d'ara ja se n'ha assabentat", ha manifestat la peridista durant el programa. "Els té ficats a l'habitació del seu fill", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#5 Santiago, Madrid, 28/10/2015 - 22:12

¡ Resistencia ! Suenan las cacerolas en Cataluña contra el proceso separatista

http://dolcacatalunya.com/2015/10/27/resistencia-suenan-las-cacerolas-en-cataluna-contra-el-pruses-separatista/

Se ha convocado espontáneamente por las redes sociales hace unas pocas horas.

#5.1 Xipolleig, Barcelona, 28/10/2015 - 22:26

Visca el Gran Germà, Tots al Servei del Socang NazionalConstitucional !!.
La NacióConstitució és la nostra vida, i si no tenim la nostra GuàrdiaCivil del Pensament que als que desafien al GranGermà, els pèrfids independentistes, seran reconduïts a la recta via

#5.2 Toni, Lleida, 29/10/2015 - 00:48

#5.1

"Carregar sobre l'adversari els propis errors o defectes, responent l'atac amb l' atac. Si no pots negar les males notícies, inventa'n d'altres que les distreguin."

Principi 3 de les lleis de propaganda de Goebbels.

Sieg Heil, Xipolleig! Catalonia über alles!

#4 sr Pepito , Lérida , 28/10/2015 - 22:08

Ja,ja,ja si,si ,se lo explicaron con todo detalle.

#3 Carlos Gomez, Bcn, 28/10/2015 - 20:58

No nomes ho sap ell, que ahir els va tenir asseguts al mejandor de casa, fins i tot ja ho sap el sindicat del crim convergent que hauria de deixarlos un dels despatxos d´una de les seves 15 seus embargades perque no tinguin que pasejarse per Barcelona cada cop que van a detindre a algun dels seus ma

#2 Joel, Bcn, 28/10/2015 - 19:57

Susanna, aquesta clase de catalans com tú són els que agraden a Madrid. L'enhorabona, noia !

#2.1 Bcn, Barcelona, 28/10/2015 - 21:11

I tu els dels que no m'agraden a mi.Defensors de delinqüents,que sembla que no ho són pel fet de ser catalans.Arribarem lluny amb vosaltres.

#2.2 Bcn, Bcn, 28/10/2015 - 21:13

Millor ella que un golpista,o un tros de soca com tu.

#1 Xipolleig, Barcelona, 28/10/2015 - 19:54

Doncs crec que sí, però només cal recordar què va dir Donya Marta quan ERC va arribar al govern al 2003, " què s'ha pensat aquesta gent ", i mentrestant la seva prole fent negocis amb els cleptocràtes espanyols

#1.1 sr Pepito , Lérida , 28/10/2015 - 22:10

Pero. Xipo,que dices?,como te atreves a cuestionar a tu jefe supremo?como osas ser crítico con tu capo?

#1.2 Xipolleig, Barcelona, 29/10/2015 - 08:21

afortunadament no sóc com tu, els que recolzeu la corrupció rojigualda sou els que esteu contra la independència. Sabeu que la corrupció rojigualda a Catalunya actualment no es persegueix.