Publicitat
Comunicació · 29 de Juny de 2013. 10:03h.

Quan Barberà feia tele en castellà

El periodista va fitxar per RTVE en plena època Aznar

Quan Barberà feia tele en castellà

Barberà, en una imatge del programa

Jaume Barberà va presentar i dirigir el programa Cosas que importan a TVE1 durant una temporada, entre els anys 1999 i 2000, quan José María Aznar era el president del Govern estatal. Era la resposta de la cadena pública a programes com Crónicas marcianas de Telecinco.

L'espai, que s'emetia els dijous a partir de quarts de dotze de la nit, combinava debats, entrevistes, humor i música en directe. Lloll Bertran era col·laboradora fixa. Al plató van actuar en directe Brian Ferry, líder de Roxy Music, o David Bowie.

Aquest talk show era una mena d'adaptació del programa Paral·lel, del Canal 33, que també anava a càrrec de Barberà. El periodista català donava el salt a la televisió pública espanyola després de 16 anys a TVC, en els quals també va ser presentador del Telenotícies.

A l'emissió número 29, precisament, un 29 de juny, però del 2000, Barberà va portar al seu plató el vicepresident primer i ministre de la Presidència, Mariano Rajoy, i la cantant Rocío Jurado.

El programa havia començat a el 5 d'octubre anterior. El ministre de l'Interior, Jaime Mayor Oreja, i el cuiner Ferran Adrià, van ser els primers convidats del nou espai de TVE1.

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#28 llopebre, camarles, 01/07/2013 - 13:51

Falten més periodistes amb la valentia i catalanitat del senyor Barbera

#27 xavier fabra, anti trapo cubano, 30/06/2013 - 09:59

vaya los nacionalistas se ponen y quitan chaquetas segun se van quedando sin trabajo como diango ramocin pere , jajajajaja

tv3 el PER catalan ,sigue el pastoreo y manipulación en el odio racial e hispanofobia , MEJOR PASTOREADOS , JAJAJAAJA

#27.1 llopebre, delta de l'Ebre, 30/06/2013 - 12:47

Els Catalans, al igual que la resta de mortals treballem alli on podem. Que te que veure, les idees y conviccions amb la feina?..Atontaooo Botifler!!

#27.2 llopebre, delta de l'Ebre, 30/06/2013 - 12:53

Que parles de pasturatge i manipulacion en l'odi racial i hispanofòbia de TV3? Ja ens agradaria que les Tv espanyoles fossin només la meitat de rigoroses i imparcials del que és TV3. A mes els catalans no ens deixem influenciar gratuïtament com els espanyols, tenim criteri i sentit comú .. Atontao!!

#26 Kropotkin-Gatoadicto de primera, Vic, 30/06/2013 - 01:26

TV3 adoctrina y manipula....A nosotros nos encontraras todos los dias en Intereconomia y 13TV, las teles más plurales de esta gran nación q es España....juas, juas...mejor hundidos

#25 llopebre , Delta de l'Ebre, 29/06/2013 - 18:17

El sr.Barbera és un bon català. No com tota aquesta lacra de desagraïts botiflers que tenim establerts a les perifèries de Barna i Tarragona principalment. Aquesta gentussa que més enllà de les seves ideologies, tenen el desvergonyiment i cara dura de criticar els que ens sentim Catalans i punt.

#25.1 El azote de los necios, Barcelona,España, 30/06/2013 - 00:13

Los barceloneses nos tendríamos que independizar de Cataluña, para no tener que mantener con nuestro impuestos a pueblerinos endogamicos de la periferia como tú... y encima muy de la periferia... de la taifa de Tortosa....

#25.3 llopebre, delta de l'Ebre, 30/06/2013 - 12:43

Barceloneses??.. Que la capital catalana sigui una ciutat cosmopolita, NO us dona el dret als malvinguts d'altres llocs o als malparits en terres catalanes, a dir el que em de fer o deixar de fer els catalans/es amb el nostre pais... Prou teniu que podeu votar y denunciar gratuitament.

#24 Joan, Barcelona, 29/06/2013 - 17:27

Jo aquests assenyalaments entre periodistes no els comparteixo. Jo també en soc, i treballem on podem, i fem el que podem. I efectivament, com es diu per aquí, tots tenim un passat i unes històries. No és maca aquesta notícia, no.