Publicitat
Comunicació · 29 d'Agost de 2013. 19:25h.

Rahola, a Tertsch: "Vete a la mierda"

Després que el columnista de l'ABC recordés que "hemos acordado (con Carod) no actuar (asesinar) en territorio de Cataluña"

Rahola, a Tertsch: "Vete a la mierda"

Rahola, en una foto d'arxiu

Els periodistes Pilar Rahola i Hermann Tertsch s'han enganxat a Twitter arran de la informació sobre l'amenaça a Catalunya per part d'un grup afí a Al-Qaida.

L'escriptora ha piulat: "Sense comentaris...: 'Al-Qaida al Magrib Islàmic amenaça amb atemptar contra Catalunya". Aquesta piulada ha rebut una resposta del columnista de l'ABC que no ha agradat a Rahola.

"¡Qué poco os gusta la memoria a veces! ¿Cómo era? 'Hemos acordado (con Carod) no actuar (asesinar) en territorio de Cataluña", ha etzibat Tertsch.

Rahola ha conclòs el debat amb un "vete a la mierda". Per la seva banda, Tertsch ha reblat que "si es que mi Rahola mes es muy racial, es como la Lola, pero menos refinada, más energía no contenida, más diamante sin pulir".

Publicitat
Publicitat

49 Comentaris

Publicitat
#38 pepe, andorra, 31/08/2013 - 13:34

Rahola, vete a Israel.

#37 GUIM, BARCELONA CATALUNYA, 31/08/2013 - 13:24

-Sr. Tertsch, ¿me deja jugar a fútbol con su cabeza?
-!Vete a la mierda!
- !Que intolerante que es Ud.! Podría haber dado argumentos, ¿no?

#36 spanish, Madrid, 31/08/2013 - 05:59

han obert la porta del camp d´internament d´indepes ? carai vaja dos......be rahola es com una verdulera sino li agrada el que diuen crida i insulta.....per cert la cadena arriba a Lleida ? osti no la cediran a Espanya es que qualsevol aguanta als subvencionats

#35 Papaluna, Barcelona, 30/08/2013 - 18:04

I els meus comentaris censurats?

#35.1 Papaluna, Barcelona, 30/08/2013 - 21:07

Així, tot sol, el comentari es surrealista. Pregunto: no rebeu els meus comentaris? Perquè a mi em dona que sí s'han enviat. I em succeeix massa sovint. Podeu comprovar si hi ha perdut algun parell d'ells respecte aquest article? I com a cosa especial, si s'escau, em podeu dir alguna cosa al e-mail?

#35.2 narcisa, tu, què hay de lo mio, jajjs, 31/08/2013 - 13:33

homen, PePelluna, no sé de què et queixes, al menys a tu, quan et censuren, et publiquen la protesta, jajjs...
buenu, també es veritat que si publiquessin totes les protestes no hi cabrien, els comentaris, jajjs.

#34 BEJOTA, bcn, 30/08/2013 - 16:08

SRA. BELÉN ESTEBAN (PERDÓ ,PILAR RAHOLA):VOSTÉ HAURIA DE TENCAR LA BOCA DE TANT EN TANT PERQUE NO DIU MÉS QUE XMPLERIES I TÉ UNA ACTITUD TABOL.
RAHOLA, FERRUSOLA , LA MONJA ,ETC.CATALUNYA EN MANS DEL MATRIARCAT.

#34.1 7, j, 30/08/2013 - 18:39

Berzotas, no has tornat gaire fi de les vacances.