Publicitat
Comunicació · 29 de Febrer de 2012. 10:32h.

Rahola acusa Esteve de "mirar a l'altra banda"

"No hi ha conducta irregular sense responsable que ho permeti"

Rahola acusa Esteve de "mirar a l'altra banda"

Salvador Esteve, en una imatge d'arxiu

La periodista Pilar Rahola, en una entrevista a La Vanguardia, recorda que "el senyor Matas tenia una empresa anomenada Parés i Solé SL. Resulta que durant anys va ser secretari general de l'Associació Catalana de Municipis".

"Resulta que del 2003 al 2006 va facturar 900.000 euros a aquesta associació a través de la seva empresa, que només treballava per l'ACM. Resulta que havia mesos que facturava milers d'euros en concepte de tríptics, publicitat i altres coses d'urgent necessitat. I resulta que, durant aquests alegres anys, el president de l'ACM era el seu íntim amic Salvador Esteve, que el va portar a la Diputació", indica.

"Tornar a començar: Esteve no va veure res estrany quan acceptava aquestes factures?, Li va semblar normal pagar aquestes quantitats?, ¿Era ètic i permissible que l'empresa que cobrava aquests milers d'euros fora del seu alt càrrec? I podríem seguir. la qual cosa remata en la conclusió del meu article: que no hi ha conducta irregular sense responsable que ho permeti", afirma.

"Ni Millet, ni amics amb sobresous, ni Josep Maria Matas, tots i cadascun al seu nivell han format part d'una presumpta corruptela que ha estat possible perquè altres han atorgat o han mirat cap a un altre costat. I potser aquests altres no siguin culpables davant els tribunals. Però són políticament responsables", conclou.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#11 Terraxa, Terrassa, 29/02/2012 - 23:10

Per una vegada, la Rahola té raó, no pot ser que aquest paio se'n surti tranquilament, tal com va sortir-se'n ella quan es va dedicar a allò del "usted no sabe con quién está hablando" o fent turisme a l'India a costa del contribuient.

#11.1 Sonia, B., 01/03/2012 - 08:21

Rahola té raó molt sovint. També aquí.

#10 Josep , Lleida, 29/02/2012 - 21:42

Rahola no es más que el perro de Mas, o sea , lo que Mas no quiere decir , ella lo ladra.

#10.1 Maurici, Vic, 01/03/2012 - 08:22

Hay que ser tonto! No has leído que CDC le ha hecho un homenaje al tipo que Rahola critica? Rahola va por libre, y no creo que a Mas le haya gustado NADA este artículo. Al menos los que sabemos algo de convergencia en Osona, sabemos que Matas es importante. Por eso no querían sacarlo ni con forceps

#9 Pere, Lleida, 29/02/2012 - 21:13

Encara és hora que la Sra. Rahola digui una sola paraula del Cas Liechtenstein. Va fer la biografia del Sr. Mas i ni una paraula.Quan va descobrir-se que el nostre president havia estat beneficiari d'un compte milionari en un paradís fiscal podia haver escrit una columneta. I va d'independent!

#9.1 Esteve, B., 01/03/2012 - 08:23

Serà perque no existeix cas Liechtenstein? Se li poden dir moltes coses al Mas, menys que sigui corrupte. Prou d´injúries!

#9.2 Pere, Lleida, 02/03/2012 - 00:45

A veure si t'informes una mica maco i llegeixes més enllà de La Vanguardia. El cas va ser arxivat senzillament perquè el delicte havia prescrit. El pare d'en Mas era el titular del compte i el nostre president n'era un dels beneficiaris. El president va assegurar no saber-ne res. Impressionant!

#9.3 Pere, Lleida, 02/03/2012 - 00:51

Jo mai he dit que en Mas sigui un corrupte. Ara, de patriota res de res. Analitza la informació abans de mossegar i després opina. O potser tu també ets un d'aquells soldats del president?

#8 Raskolnikov, BCN, 29/02/2012 - 15:27

Felicitats, Sra. Rahola, i gràcies, però ademés volem solucions i urgents, no queda temps. Ja m'és igual a qui li toqui, candidats n'hi han per donar i vendre, però un cop denunciat i jutjat, i en cas de ser culpable, al menys un corrupte de tants ha d'entrar a presó, i complir la condemna íntegra.

#7 maria, Bcn, 29/02/2012 - 13:03

L'empresa Parés i Solé SL vaga frau.

En Matas fa anys que tothom ho sabia i Tothom mirant a l'altre banda

Tot vergonyós