Publicitat
Comunicació · 24 de Setembre de 2012. 11:46h.

Rahola: "hi ha fills de puta"

Qualifica d'"imbècil" l'usuari de Twitter que ha enviat un comentari a El món a Rac1 alegrant-se de la mort de Martí Gasull

La periodista Pilar Rahola ha qualificat de "fill de puta" l'usuari de Twitter que ha enviat un comentari al compte d'El món a Rac1 alegrant-se de la mort del fundador de la Plataforma per la Llengua, Martí Gasull, en un accident a l'Himàlaia.

El text, escrit en castellà, deia que "ha mort un muntanyenc independentista català, i després diuen que déu no imparteix justícia!". Rahola, que ha llegit el missatge durant la tertúlia del programa, ha expressat que "hi ha fills de puta que no representen ningú, però s'ha de dir".

La diputada del PSC, Montserrat Tura, que ha estat entrevistada durant el programa, ha dit que "precisament per això potser no se'ls ha de donar tanta importància i retransmetre la bogeria".

Comentari que ha rebut 'El món a Rac1'
Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#44 ccc, bcn, 25/09/2012 - 06:44

La Sra Rahola té raó, hi ha molt fill de p*ta que se n'alegra de la mort d'altres, simplement pq no pensen com ells o elles, entre els comentaristes d'e-noticies n'hi ha un munt, clar que entre els amics i els companys de la Rahola tambè

#42 joancatala, Castellbisbal, 24/09/2012 - 23:40

Ja fa temps que la Rahola viu del sensacionalisme! Tant anar a Tele 5 se li han encomanat certs tics cridaners per captar audiència! Mal favor als Catalans que volem un Estat Català tots aquests shows! La feina la tenim a casa i sembla que alguns encara no se n´han adonat!

#42.1 Esteve, Igualada, 25/09/2012 - 07:49

Es molt curiós que algun d´aquest forum li preocupa més la Rahola que no el bèstia que ha escrit aquest tuit. Vaig sentir la tertúlia i ni sensacionalisme ni res. Va fer una denúncia enfadada i jo vaig aplaudir des de casa. Però, a més, ESTÀ FENT UNS ARTICLES ESPECTACULARS. Prou d´autoodi!

#42.2 joancatala, Castellbisbal, 26/09/2012 - 00:56

A mi en particular el que em preocupa és aconseguir un Estat Català. M'importa ben poc un tuit anònim! La Rahola va tenir el seu moment polític i no el va aprofitar! Si ho fa per la patria demanem-li doncs que el que guanya en els shows de T-5 els destini a l´ESTAT CATALÀ!

#42.3 joancatala, Castellbisbal, 26/09/2012 - 00:58

Em deixava quelcom benvolgut Esteve: convé fer auto-crítica no auto-odi. Penso que no hi és pas en les meves paraules. En Guardiola ens va ensenyar quelcom:deixem-nos d´arbrites i de críticar els contraris, fem auto-crítica, treballem força amb l´objectiu clar i obtindrem el resultat esperat!

#40 JOAN LOPEZ TENA, BCN, 24/09/2012 - 21:38

Sra.Rahola : se supera cada día.Ora dice en "La Vanguadia" que Catalunya perdió la independencia en 1714 ora insulta .La vi en TV5 muy apurada coin rivales tan doctos como A.V.Quadras y A. Rivera...No todos los platós ,son subvencionados para adoctrinar y mentir.

#40.1 Ja, ja, ja, B. , 24/09/2012 - 22:39

Ja, ja, ja. Apurada la Rahola? Rivales doctos, el Vidal Quadras? Vostè és un catxondo!!

#40.2 spanish, Madrdi, 25/09/2012 - 05:18

la Rahola bastante ignorante en muchas cosas, a ella le importa un huevo mientras le vaya cayendo, de buena tinta se que los debates estan guionizados...es Telecinco joder

#40.3 ccc, bcn, 25/09/2012 - 06:42

no vaig veure a Rahola en T5, però el Dr. Vidal Quadras, com ja ha llegit, és Dr, així que podriem dir que és 'docto', no?

#40.4 catalanish, Visca la Pilar, 25/09/2012 - 09:47

Intentar denigrar a Pilar Rahola con insultitos, denota hasta que punto os está haciendo daño. Pica, pues a rascarse.

#40.5 pepe, andorra, 25/09/2012 - 11:32

pues no se q daño va a realizar alguien q cuando estuvo en el ayto. de Barcelona se dedico a lo q se dedico, en funerarias y mercados la recuerdan con "cariño", es un sarcasmo. Personalmente, me importa un huevo lo q diga esta mujer.

#40.6 Marià R., B., 25/09/2012 - 14:10

Pepe, en mercados la recordamos CON MUCHO CARIÑO. Cambió los horarios, reformó mercados, y trabajó durametne por el comercio. Por eso los comerciantes la hemos premiado diversas veces. Además creó el area de comercio. Por mi, ojalá volviera una y mil veces. Fue una buena regidora de comercio.

#40.7 pepe, andorra, 25/09/2012 - 18:50

ya, claro, por eso ahora mismo cada vez hay menos paradas de mercados, por eso hay caprabos dentro de los mercados y por supuesto q los reformo, nena, reformas son gastos y presupuestos, q parece q no has sido nunca presidente de comunidad. Q pregunten las yayas q van al mercado, q pregunten.

#40.8 Artur, A T P C, 25/09/2012 - 21:37

A P P C

#38 incording, Barcelona, 24/09/2012 - 19:19

n'hi ha hagut sempre; bastants; a tot arreu

#37 Català més que ningú i espamyol, és clar., Terrassa, 24/09/2012 - 19:13

Un independentista menys. Hem de mirar les coses pel cantó positiu.

#37.1 SOMiSEREM, CALAF, 24/09/2012 - 20:02

Espero i desitjo que de qui a un mes tu ja no i siguis,hem de mirar les coses pel cantó positiu. FDP.

#37.3 mon, terrassa, 24/09/2012 - 22:53

cata què? i més que què? No es pot ser espanyol i català a la vegada cabassudo ! Ja has tornat a beure i encara no era fosc. Ja heu tocat els colllonss massa temps. Au, ara us aguanteu uns quants segles... i d'aci a unes quantes generacions en tornem a parlar si encara sou alguna cosa els espanyols

#37.5 pepe, andorra, 25/09/2012 - 13:30

lo q no se puede ser es ultra e inteligente, como bien demuestra el nivel intelectual y los argumentos de Mon. Estos ultras catalanistas cada dia pierden mas la racionalidad y se dejan llevar por sus instintos mas bajos, si es q les sale el serbio q llevan dentro.

#37.6 Tio Canya, Ala Frugell, 25/09/2012 - 18:59

#37.

A veure tu no pots esser Carn i Peix a la vegada o potser ets Cargol ?. Visca Gibraltar lliure de Cargols Espanyols i lliure Perejil el regne de les Cabres que de moment ès lliure de noiets amables com aquest. Millan Astrany també va cridar VIVA LA MUERTE